545 / 2023 - ZTP Kraków

  • Zmiany związane z budową KST IV (AKTUALIZACJA: 26.02.2024)

    od 18.11.2023
    105/405, 129, 132, 138, 139, 159, 172, 501, 502, 511, 608, 610

    Szanowni Pasażerowie,

    w związku z rozpoczęciem kolejnego etapu prac, związanych z budową linii tramwajowej KST IV, od dnia 18.11.2023 r. (sobota), zostaną wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu KMK:

    • linie 129, 159, 608 w kierunku Czyżyny Dworzec / Osiedle Piastów / Osiedle Na Stoku będą kursować z pominięciem Ronda Młyńskiego, od razu skręcając w lewo z ul. Miechowity w ul. Młyńską;
      • zostanie utworzony dodatkowy przystanek Miechowity 72 dla linii 129, 159, 608, zlokalizowany na ul. Miechowity, przed skrzyżowaniem z ul. Młyńską;
      • przystanki Miechowity 03, Rondo Młyńskie 01, Miechowity 02 pozostaną bez obsługi;
    • przystanek Olsza II 02 zostanie rozdzielony i przeniesiony:
      • dla linii 105/405, 132, 138, 139, 610 – na ul. Lublańską za zjazdem z Rondem Polsad w kierunku Ronda Barei, funkcjonujący jako Olsza II 72; 
      • dla linii 172 – na al. Bora-Komorowskiego za zjazdem z Ronda Polsad, funkcjonujący jako Olsza II 74.
    • przystanek Pszona 02 zostanie przeniesiony za skrzyżowanie z ul. Chałupnika;
    • przystanek Rondo Młyńskie 02 zostanie przesunięty o ok. 60 m w pobliże ul. Żwirki i Wigury;
    • przystanek Rondo Młyńskie 04 zostanie przeniesiony na jezdnię wschodnią ul. Meissnera.

    AKTUALIZACJA: 26.02.2024 r.

    Na czas występowania utrudnień zostaną wprowadzone dodatkowe zmiany w obsłudze przystanków:

    • linia 501 w kierunku:
      • Chełmońskiego Pętla będzie dodatkowo obsługiwać przystanek Rondo Młyńskie 02;
      • Bulwarowa będzie dodatkowo obsługiwać przystanek Pilotów 01;
    • linia 502 będzie dodatkowo obsługiwać przystanki Miechowity 02/03;
    • linia 511 w kierunku:
      • Chełmońskiego Pętla będzie dodatkowo obsługiwać przystanek Rondo Młyńskie 02;
      • Os. Na Stoku będzie dodatkowo obsługiwać przystanek Pilotów 01.

    Rozkłady jazdy zostaną zmienione.

    Za utrudnienia przepraszany!

    FacebookTwitterShare