Budowa połączenia DW 780 (ul. Księcia Józefa w Krakowie) z południową obwodnicą Krakowa - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Budowa połączenia DW 780 (ul. Księcia Józefa w Krakowie) z południową obwodnicą Krakowa

    Opublikowano: 21.05.2015 11:15

    Pobierz (DOC, Unknown)

    Termin składania uwag w formie komentarzy:  28.05.2015r.

    Pobierz (PDF, 2.38MB)

    7 odpowiedzi na “Budowa połączenia DW 780 (ul. Księcia Józefa w Krakowie) z południową obwodnicą Krakowa”

    1. marcin wojcik pisze:

      ZIKiT prosi o wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze serwisowej

    2. marcin wojcik pisze:

      PRZEWODNICZACY ZESPOLU AUDYTOWEGO sugeruje korekte podlaczenia CPR wzdluz nowej inwestycji do istniejacego CPR wzdluz Mirowskiej w inny sposob, a mianowicie doprowadzenie go do ronda i w formie przejazdu rowerowego w obwiedni ronda po jego wschodniej stronie podlaczenie go do istniejacego CPR.

    3. marcin wojcik pisze:

      PROJEKTANT ZAPEWNIA, ze nawet po zastosowaniu barier odgradzajacych jezdnie od CPR szerokosc uzytkowa CPR bedzie 3 m a na obiekcie 4 m.

    4. marcin wojcik pisze:

      Zespol ds. Realizacji Polityki Rowerowej wnioskuje o wykonanie obnizenia kraweznikow pod przyszly 5 wlot.

    5. marcin wojcik pisze:

      PROJEKTANT: w ramach inwestycji zostanie odtworzony ciag pieszo-rowerowy wzdluz ul. Mirowskiej z ktorej w formie 4 wlotu skrzyzowania zostanie on skomunikowany z ciagiem pieszo-rowerowym prowadzonym po wschodniej stronie projektowanej drogi. wspomniany CPR zostanie doprowadzony do walu rzeki Sanki. inwestor nie zapisal w programie funkcjonalno-uzytkowym budowy DDR lub CPR, dlatego przewidziana jest jedynie rezerwa pod przyszly CPR prowadzacy na nasyp i dalej przez obiekt mostowy i podobna rezerwa za obiektem podlaczony do drogi przeznaczonej do obslugi obiektu. dalej CPR w przyszlosci w ramach odrebnego zadania CPR zostanie podlaczony do ronda jako 5 wlot

    6. Wojciech Peszko pisze:

      Wzdłuż tej drogi nie ma drogi rowerowej ani chodnika.

    7. Mariusz Szklarz pisze:

      W ogóle nie widać spójnych rozwiązań dla ruchu rowerowego, a prędkość miarodajna nakazuje wydzielenie ruchu rowerowego. Zatem proponuję:
      a) wykonać ciąg pieszo – rowerowy po wschodniej stronie projektowanej drogi z wykorzystaniem proj. drogi technicznej do obsługi rowów (częściowo jest zaznaczony, a częściowo nie)
      b) zaprojektować przejazdy rowerowe na rondzie północnym (skrzyżowanie z Księcia Józefa) lub inne dowiązanie do proj. CPRu.
      c) na rondzie północnym wyspa kanalizująca ruch powinna mieć szerokość min.2,5m w najwęższym miejscu (jeżeli przez wyspę przechodzi przejście dla pieszych).

      Poza tym należy jeszcze określić:
      d) rodzaj nawierzchni na CPR (zalecana nawierzchnia bitumiczna).

    Pozostaw odpowiedź marcin wojcik Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Maksymalny rozmiar wszystkich plików łącznie to: 5 MB. Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf. Linki do YouTube, Facebook, Twitter i innych serwisów wstawione w tekście komentarza zostaną automatycznie osadzone. Drop files here