PRZEWODNICZACY ZESPOLU AUDYTOWEGO sugeruje korekte podlaczenia CPR wzdluz nowej inwestycji do istniejacego CPR wzdluz Mirowskiej w inny sposob, a mianowicie doprowadzenie go do ronda i w formie przejazdu rowerowego w obwiedni ronda po jego wschodniej stronie podlaczenie go do istniejacego CPR.
PROJEKTANT: w ramach inwestycji zostanie odtworzony ciag pieszo-rowerowy wzdluz ul. Mirowskiej z ktorej w formie 4 wlotu skrzyzowania zostanie on skomunikowany z ciagiem pieszo-rowerowym prowadzonym po wschodniej stronie projektowanej drogi. wspomniany CPR zostanie doprowadzony do walu rzeki Sanki. inwestor nie zapisal w programie funkcjonalno-uzytkowym budowy DDR lub CPR, dlatego przewidziana jest jedynie rezerwa pod przyszly CPR prowadzacy na nasyp i dalej przez obiekt mostowy i podobna rezerwa za obiektem podlaczony do drogi przeznaczonej do obslugi obiektu. dalej CPR w przyszlosci w ramach odrebnego zadania CPR zostanie podlaczony do ronda jako 5 wlot
W ogóle nie widać spójnych rozwiązań dla ruchu rowerowego, a prędkość miarodajna nakazuje wydzielenie ruchu rowerowego. Zatem proponuję:
a) wykonać ciąg pieszo – rowerowy po wschodniej stronie projektowanej drogi z wykorzystaniem proj. drogi technicznej do obsługi rowów (częściowo jest zaznaczony, a częściowo nie)
b) zaprojektować przejazdy rowerowe na rondzie północnym (skrzyżowanie z Księcia Józefa) lub inne dowiązanie do proj. CPRu.
c) na rondzie północnym wyspa kanalizująca ruch powinna mieć szerokość min.2,5m w najwęższym miejscu (jeżeli przez wyspę przechodzi przejście dla pieszych).
Poza tym należy jeszcze określić:
d) rodzaj nawierzchni na CPR (zalecana nawierzchnia bitumiczna).
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
ZIKiT prosi o wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze serwisowej
PRZEWODNICZACY ZESPOLU AUDYTOWEGO sugeruje korekte podlaczenia CPR wzdluz nowej inwestycji do istniejacego CPR wzdluz Mirowskiej w inny sposob, a mianowicie doprowadzenie go do ronda i w formie przejazdu rowerowego w obwiedni ronda po jego wschodniej stronie podlaczenie go do istniejacego CPR.
PROJEKTANT ZAPEWNIA, ze nawet po zastosowaniu barier odgradzajacych jezdnie od CPR szerokosc uzytkowa CPR bedzie 3 m a na obiekcie 4 m.
Zespol ds. Realizacji Polityki Rowerowej wnioskuje o wykonanie obnizenia kraweznikow pod przyszly 5 wlot.
PROJEKTANT: w ramach inwestycji zostanie odtworzony ciag pieszo-rowerowy wzdluz ul. Mirowskiej z ktorej w formie 4 wlotu skrzyzowania zostanie on skomunikowany z ciagiem pieszo-rowerowym prowadzonym po wschodniej stronie projektowanej drogi. wspomniany CPR zostanie doprowadzony do walu rzeki Sanki. inwestor nie zapisal w programie funkcjonalno-uzytkowym budowy DDR lub CPR, dlatego przewidziana jest jedynie rezerwa pod przyszly CPR prowadzacy na nasyp i dalej przez obiekt mostowy i podobna rezerwa za obiektem podlaczony do drogi przeznaczonej do obslugi obiektu. dalej CPR w przyszlosci w ramach odrebnego zadania CPR zostanie podlaczony do ronda jako 5 wlot
Wzdłuż tej drogi nie ma drogi rowerowej ani chodnika.
W ogóle nie widać spójnych rozwiązań dla ruchu rowerowego, a prędkość miarodajna nakazuje wydzielenie ruchu rowerowego. Zatem proponuję:
a) wykonać ciąg pieszo – rowerowy po wschodniej stronie projektowanej drogi z wykorzystaniem proj. drogi technicznej do obsługi rowów (częściowo jest zaznaczony, a częściowo nie)
b) zaprojektować przejazdy rowerowe na rondzie północnym (skrzyżowanie z Księcia Józefa) lub inne dowiązanie do proj. CPRu.
c) na rondzie północnym wyspa kanalizująca ruch powinna mieć szerokość min.2,5m w najwęższym miejscu (jeżeli przez wyspę przechodzi przejście dla pieszych).
Poza tym należy jeszcze określić:
d) rodzaj nawierzchni na CPR (zalecana nawierzchnia bitumiczna).