Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla zabudowy przy ul. Mydlnickiej - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla zabudowy przy ul. Mydlnickiej

    Opublikowano: 7.10.2021 09:56

    Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla inwestycji zabudowy wielorodzinnej oraz biurowej przy ul. Mydlnickiej w Krakowie

    Dodatkowe warianty uzupełniające

    Dokumentacja po uwagach audytu – opublikowano 12.02.2024:

    Plan orientacyjny

    D1_Plan orientacyjny

    Plan sytuacyjny

    D2_Plan sytuacyjny

    Przekroje konstrukcyjne

    D3_Przekroje konstrukcyjne

    Opis techniczny

    02_Opis techniczny

    Pismo z uwagami Audytu:

    Pobierz (DOCX, 42KB)

    Plan sytuacyjny:

    D2_Plan sytuacyjny

    Przekroje typowe:

    D3_Przekroje normalne

    Plan orientacyjny:

    D1_Plan orientacyjny

    Opis techniczny:

    02_Opis techniczny

    8 odpowiedzi na “Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla zabudowy przy ul. Mydlnickiej”

    1. adam pisze:

      Przenieść wylot Mydlnickiej naprzeciwko Igrców lub 3 Maja

      Podłączyć CP, DDR, Mydlnicką do Korzeniowskiego, Buszka i Emaus.

      2 drogę i wyjazd z osiedla do Piastowskiej przekształcić jako drogę miejską publiczną

    2. Kamil Bieniek pisze:

      1. Pas zieleni pomiędzy jezdnią a chodnikiem powinien umożliwiać na nim nasadzenie chociaż krzewów. Po stronie północnej należy przewidzieć nasadzenie drzew – będzie to strona ulicy (i elewacja budynku) wystawiona na słońce.

      2. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach.

      3. Popieram przedmówcę Borisa w kontekście powiązania pieszego na zachodnim końcu opracowania – próg zwalniający można wykorzystać jako przejście łącząc chodniki po obu stronach..

    3. Boris pisze:

      1. Proszę o zaprojektowanie chodnika po północnej stronie w ten sam sposób jak po południowej, tj. chodnik + pas zieleni. Zapewni to brak możliwości parkowania na chodniku.
      Jeżeli powyższa propozycja nie może zostać wdrożona to proszę o zabezpieczenie tegoż chodnika przed parkowaniem na nim.

      2. Strona zachodnia projektu-w jaki sposób piesi mają się przedostać na drugą stronę jezdni? Przeskakiwać przez pas zieleni? Proponuję przesunięcie zaprojektowanego wyniesienia nieco w prawo i wykorzystanie go jako przejście dla pieszych. Ewentualnie dociągnięcie północnego chodnika do końca kosztem jezdni i zlokalizowania tam przejścia dla pieszych.

    4. adam pisze:

      Dodać DDR, CP, PDP, PDR, sygnalizację, oświetlenie, przystanki MPK Mydlnicka,

      buspasy na Piastowskiej

      poszerzyć Mydlnicką do 6-7m dla MPK, skierować 159

      dodać rezerwę terenową na Mydlnickiej na tramwaj przy takiej rozbudowie

    5. Mateusz Gzyl pisze:

      Mam nadzieję że pomysł już został rozwiązany i nie udzielono zgody na ten projekt i pomysł patodeweloperów.
      Przypominam i kieruje w okolice pętli tramwajowej czerwone maki gdzie zabudowano okolice biurowcami i jak pięknie korkuje sie podobny obszar w godzinach szczytu (przyjazdów i wyjazdów pracowników).
      Napewno nie powinno mieć miejsca:
      – skierowanai 6 ciu wjazdów /wyjazdów w drogę podporządkowaną (mydlnicka)
      – skierowania tylko jednego wjazdo wyjazdu w drogę główną Piastowska
      – braku ronda na skrzyżowaniu mydlnicka – piastowska
      – niezaadresowania rowereowego przejazdu ze ścieżki rowerowej wokół błóń w rowerowe rynsztoki przerywniki wzdłuż piastowskiej w stronę czarnowiejskiej/armii krajowej – to jest dramat ludzie tam wyjeżdzają na pętle tramwajową, jadą po chodniku wokół pętli i potem przejściem w stronę mydlnickiej, pomiędzy przystankiem autobusowym i skrzyżowanie, co kreuje niezwykle niebezpieczne sytuacje na drodze,
      – ograniczenie ruchu tranzytowego na mydlnickiej drogi szerkości dwóch rowerów nie dwóch mijających się samochodów, bez drenażu, pobocza, chodników lamp, ograniczeń prędkości, który teraz stał się miejscem wyścigów i skrótów ludzi dojeżdzających do miasta gdy remontowana jest księcia józefa lub jest zakorkowana czarnowiejska armii krajowej – tutaj pracownicy biurowców będą przejeżdząć tą drogą do i tak powiekszającego się ruchu wynikającego z udzialanai pozwoleń na zabudowe wielomieszkaniową w okolicy (hamernia, Buszka itp.),
      – rozwiązania braku ścieżki rowerowej i chodników wzdłuż wałów rudawy – jest miejsce trzeba to zrobić i nie spinać się czy to problem betony czy asfaltu,
      – zakazu parkowanai wzdłóż ulicy mydlnickiej, hamerni, zarudawia na całej długości,
      – wyczyszczenia poboczy z czynu społecznego mieszkańców istotnie ograniczającego przejezdnośc okolicy
      – zaprojektowania strefy zielonego transportu (dla mieszkańców i samochodów elektrycznych wyłącznie) w trójkącie hamernia, zarudawi, mydlnicka i odlewnicza – jako opcja zarządzenia nadmiarem tranzytu,
      – dokończenia zamierzenia nowej drogi dojazdowej do obwodnicy w balicach.

    6. Maciej pisze:

      Proszę o analizę wykonania przejścia dla pieszych przez ul. Mydlnicką przy skrzyżowaniu z ul. Piastowską w formie wyniesionej.

    7. Kamil Bieniek pisze:

      Proszę o odsunięcie chodnika od jezdni i utworzenie między nimi pasa zieleni z drzewami lub krzewami, przynajmniej od jednej strony. Takie rozwiązanie poprawia estetykę, jest wygodniejsze i przyjemniejsze do chodzenia pieszo i uniemożliwia parkowanie na chodniku.

      Projekt uwzględnia tylko mały odcinek ul. Mydlnickiej. Powinno się pomyśleć, by w identycznym przekroju przebudować ją w przyszłości na dalszym odcinku w celu zachowania jednolitości, estetyki i funkcjonalności ulicy (i nie zamienić ją w kolejną powiejską substandardową uliczkę).

    8. Kamil Bieniek pisze:

      Proszę o odsunięcie chodnika od jezdni i utworzenie między nimi pasa zieleni z drzewami lub krzewami, przynajmniej od jednej strony. Takie rozwiązanie poprawia estetykę, jest wygodniejsze i przyjemniejsze do chodzenia pieszo i uniemożliwia parkowanie na chodniku.

      Projekt uwzględnia tylko mały odcinek ul. Mydlnickiej. Powinno się pomyśleć, by w identycznym przekroju przebudować ją w przyszłości na dalszym odcinku w celu zachowania jednolitości, estetyki i funkcjonalności ulicy.