Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla zabudowy przy ul. Mydlnickiej
Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla inwestycji zabudowy wielorodzinnej oraz biurowej przy ul. Mydlnickiej w Krakowie
Dodatkowe warianty uzupełniające
Dokumentacja po uwagach audytu – opublikowano 12.02.2024:
Plan orientacyjny
D1_Plan orientacyjnyPlan sytuacyjny
D2_Plan sytuacyjnyPrzekroje konstrukcyjne
D3_Przekroje konstrukcyjneOpis techniczny
02_Opis technicznyPismo z uwagami Audytu:
Plan sytuacyjny:
D2_Plan sytuacyjnyPrzekroje typowe:
D3_Przekroje normalnePlan orientacyjny:
D1_Plan orientacyjnyOpis techniczny:
02_Opis techniczny
Przenieść wylot Mydlnickiej naprzeciwko Igrców lub 3 Maja
Podłączyć CP, DDR, Mydlnicką do Korzeniowskiego, Buszka i Emaus.
2 drogę i wyjazd z osiedla do Piastowskiej przekształcić jako drogę miejską publiczną
1. Pas zieleni pomiędzy jezdnią a chodnikiem powinien umożliwiać na nim nasadzenie chociaż krzewów. Po stronie północnej należy przewidzieć nasadzenie drzew – będzie to strona ulicy (i elewacja budynku) wystawiona na słońce.
2. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach.
3. Popieram przedmówcę Borisa w kontekście powiązania pieszego na zachodnim końcu opracowania – próg zwalniający można wykorzystać jako przejście łącząc chodniki po obu stronach..
1. Proszę o zaprojektowanie chodnika po północnej stronie w ten sam sposób jak po południowej, tj. chodnik + pas zieleni. Zapewni to brak możliwości parkowania na chodniku.
Jeżeli powyższa propozycja nie może zostać wdrożona to proszę o zabezpieczenie tegoż chodnika przed parkowaniem na nim.
2. Strona zachodnia projektu-w jaki sposób piesi mają się przedostać na drugą stronę jezdni? Przeskakiwać przez pas zieleni? Proponuję przesunięcie zaprojektowanego wyniesienia nieco w prawo i wykorzystanie go jako przejście dla pieszych. Ewentualnie dociągnięcie północnego chodnika do końca kosztem jezdni i zlokalizowania tam przejścia dla pieszych.
Dodać DDR, CP, PDP, PDR, sygnalizację, oświetlenie, przystanki MPK Mydlnicka,
buspasy na Piastowskiej
poszerzyć Mydlnicką do 6-7m dla MPK, skierować 159
dodać rezerwę terenową na Mydlnickiej na tramwaj przy takiej rozbudowie
Mam nadzieję że pomysł już został rozwiązany i nie udzielono zgody na ten projekt i pomysł patodeweloperów.
Przypominam i kieruje w okolice pętli tramwajowej czerwone maki gdzie zabudowano okolice biurowcami i jak pięknie korkuje sie podobny obszar w godzinach szczytu (przyjazdów i wyjazdów pracowników).
Napewno nie powinno mieć miejsca:
– skierowanai 6 ciu wjazdów /wyjazdów w drogę podporządkowaną (mydlnicka)
– skierowania tylko jednego wjazdo wyjazdu w drogę główną Piastowska
– braku ronda na skrzyżowaniu mydlnicka – piastowska
– niezaadresowania rowereowego przejazdu ze ścieżki rowerowej wokół błóń w rowerowe rynsztoki przerywniki wzdłuż piastowskiej w stronę czarnowiejskiej/armii krajowej – to jest dramat ludzie tam wyjeżdzają na pętle tramwajową, jadą po chodniku wokół pętli i potem przejściem w stronę mydlnickiej, pomiędzy przystankiem autobusowym i skrzyżowanie, co kreuje niezwykle niebezpieczne sytuacje na drodze,
– ograniczenie ruchu tranzytowego na mydlnickiej drogi szerkości dwóch rowerów nie dwóch mijających się samochodów, bez drenażu, pobocza, chodników lamp, ograniczeń prędkości, który teraz stał się miejscem wyścigów i skrótów ludzi dojeżdzających do miasta gdy remontowana jest księcia józefa lub jest zakorkowana czarnowiejska armii krajowej – tutaj pracownicy biurowców będą przejeżdząć tą drogą do i tak powiekszającego się ruchu wynikającego z udzialanai pozwoleń na zabudowe wielomieszkaniową w okolicy (hamernia, Buszka itp.),
– rozwiązania braku ścieżki rowerowej i chodników wzdłuż wałów rudawy – jest miejsce trzeba to zrobić i nie spinać się czy to problem betony czy asfaltu,
– zakazu parkowanai wzdłóż ulicy mydlnickiej, hamerni, zarudawia na całej długości,
– wyczyszczenia poboczy z czynu społecznego mieszkańców istotnie ograniczającego przejezdnośc okolicy
– zaprojektowania strefy zielonego transportu (dla mieszkańców i samochodów elektrycznych wyłącznie) w trójkącie hamernia, zarudawi, mydlnicka i odlewnicza – jako opcja zarządzenia nadmiarem tranzytu,
– dokończenia zamierzenia nowej drogi dojazdowej do obwodnicy w balicach.
Proszę o analizę wykonania przejścia dla pieszych przez ul. Mydlnicką przy skrzyżowaniu z ul. Piastowską w formie wyniesionej.
Proszę o odsunięcie chodnika od jezdni i utworzenie między nimi pasa zieleni z drzewami lub krzewami, przynajmniej od jednej strony. Takie rozwiązanie poprawia estetykę, jest wygodniejsze i przyjemniejsze do chodzenia pieszo i uniemożliwia parkowanie na chodniku.
Projekt uwzględnia tylko mały odcinek ul. Mydlnickiej. Powinno się pomyśleć, by w identycznym przekroju przebudować ją w przyszłości na dalszym odcinku w celu zachowania jednolitości, estetyki i funkcjonalności ulicy (i nie zamienić ją w kolejną powiejską substandardową uliczkę).
Proszę o odsunięcie chodnika od jezdni i utworzenie między nimi pasa zieleni z drzewami lub krzewami, przynajmniej od jednej strony. Takie rozwiązanie poprawia estetykę, jest wygodniejsze i przyjemniejsze do chodzenia pieszo i uniemożliwia parkowanie na chodniku.
Projekt uwzględnia tylko mały odcinek ul. Mydlnickiej. Powinno się pomyśleć, by w identycznym przekroju przebudować ją w przyszłości na dalszym odcinku w celu zachowania jednolitości, estetyki i funkcjonalności ulicy.