Przebudowa ul. Chałubińskiego - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Przebudowa ul. Chałubińskiego

    Opublikowano: 28.12.2021 12:31

    Przebudowa ulicy Chałubińskiego odcinek od ul. Szybisko do ul. Rymanowskiej

    Opinia Audytu:

    Pobierz (DOCX, 54KB)

     

    26.05.2022 – dokumentacja po uwagach Audytu

    Kraków Chałubińskiego - orientacja - 2021_09_28 MT
    Kraków Chałubińskiego - plan sytuacyjny

     

    pismo z uwagami Audytu:

    Pobierz (DOCX, 47KB)

     

    Plan sytuacyjny:

    Kraków Chałubińskiego - plan sytuacyjny mapa
    Kraków Chałubińskiego - plan sytuacyjny satelita

    Pzekroje typowe:

    Kraków Chałubińskiego - przekroje

    Opis techniczny:

    Kraków Chałubińskiego -opis koncepcja_removed

    4 odpowiedzi na “Przebudowa ul. Chałubińskiego”

    1. Aleksandra Sobczyk-Siembab pisze:

      Na ul. Chałubińskiego wskazany byłby pas dla rowerów które jadą od strony ul Rymanowskiego ‘pod gorke’. Ewentualnie ciąg pieszo rowerowy.

    2. Kamil Bieniek pisze:

      Proponowana organizacja ruchu w ogóle nie uwzględnia obecnie istniejącego kontrapasa rowerowego w ul. Chałubińskiego. Skrzyżowanie z ul. Szybisko powinno uwzględniać możliwość przejechania rowerem z południa na północ w bezpieczny sposób.

      Mam wrażenie, że “bezkolizyjny” wjazd w ul. Szybisko z dwóch stron jest trochę na wyrost i może powodować chaos, zwłaszcza biorąc pod uwagę miejsca postojowe i przystanek autobusowy po prawej stronie jezdni. Wydaje mi się, że lepszym rozwiązaniem byłby po prostu wyjazd podporządkowany (z którejkolwiek ze stron) w jeden pas ruchu. Jezdnia ul. Szybisko mogłaby być trochę zwężona i dzięki temu poszerzony zostać chodnik lub zieleniec (wraz z nasadzeniem drzewa w miarę dostępności miejsca).

    3. Piotr Kowalski pisze:

      Jaka jest zasadność budowy chodników po dwóch stronach mało uczęszczanej przez pieszych jezdni o szerokości 2,25 m ?
      Czy to potrzeba wydania pieniędzy, czy brak jakiejkolwiek analizy stanu faktycznego ?
      Powoduje to nieuzasadniony wzrost kosztów inwestycji, a co za tym idzie zasadność i celowość wydatków publicznych środków oraz potrzebę zmiany istniejących działek i ogrodzeń, a co za tym idzie wykupu gruntów i wypłaty odszkodowań lub odbudowy do stanu pierwotnego..
      Czy stać miasto na taką niegospodarność ?

    4. Mikołaj Sazonov pisze:

      W dzieciństwie jako uczeń spędziłem wiele czasu czekając na autobus na przystanku na terenie planowanej przebudowy – cieszę się z proponowanych urządzeń uspokojenia ruchu, w szczególności wyniesione przejścia dla pieszych. Proszę o zwrócenie szczególnej uwagi na dobre oświetlenie PDP oraz o przypomnieniu sobie o istniejącej tam obecnie infrastrukturze rowerowej i uwzględnienie jej w projekcie, a także o uniemożliwienie omijania autobusu obsługującego przystanek obecnie linii 265 w kierunku Konar. Również proponuję wzięcie pod uwagę stworzenia miejsc K+R przy przychodni.

    Pozostaw odpowiedź Piotr Kowalski Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Maksymalny rozmiar wszystkich plików łącznie to: 5 MB. Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf. Linki do YouTube, Facebook, Twitter i innych serwisów wstawione w tekście komentarza zostaną automatycznie osadzone. Drop files here