Etap I:
a) Wnoszę o zaprojektowanie azylu na przejściu dla pieszych przez ul. Półłanki. Najlepiej bez zatoki autobusowej, a jeśli już musi ona być, to najlepiej tak, by autobus wjeżdżał na nią “na wprost”, tak jak na poniższym rysunku:
(Rozwiązanie podobne do przystanku “Bujaka” w stronę ul. Witosa.
b) Zjazd na teren inwestycji kubaturowej powinien mieć zachowaną niweletę chodnika.
Etap II:
a) Przejście dla pieszych przez ul. Magazynową wydaje się być za szerokie. Proszę o rozważenie montażu tam azylu dla pieszych.
b) Chodnik wzdłuż ul. Półłanki – jeśli na jakimś odcinku szerokość terenu na to pozwala, wnoszę o odsunięcie go od jezdni.
Wnioskuję o:
1. Wprowadzenie na przebudowanym odcinku drogi elementów uspokojenia ruchu – płytowych progów zwalniających, w celu poprawy bezpieczeństwa niechronionych użytkowników.
2. Rezygnację z budowy zatoki autobusowej, w celu poprawy warunków ruchu autobusów komunikacji miejskiej.
3. Zachowanie ciągłości nawierzchni i niwelety chodnika na wjazdach do posesji.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Wnioskuję o rondo na skrzyżowaniu z ulicą Agatową.
Wykonanie chodników wystarczająco poprawi bezpieczeństwo, bez żadnych progów zwalniających.
Na skrzyżowaniu z ul. Agatową sugeruję budowę ronda turbinowego.
Etap I:
a) Wnoszę o zaprojektowanie azylu na przejściu dla pieszych przez ul. Półłanki. Najlepiej bez zatoki autobusowej, a jeśli już musi ona być, to najlepiej tak, by autobus wjeżdżał na nią “na wprost”, tak jak na poniższym rysunku:
(Rozwiązanie podobne do przystanku “Bujaka” w stronę ul. Witosa.
b) Zjazd na teren inwestycji kubaturowej powinien mieć zachowaną niweletę chodnika.
Etap II:
a) Przejście dla pieszych przez ul. Magazynową wydaje się być za szerokie. Proszę o rozważenie montażu tam azylu dla pieszych.
b) Chodnik wzdłuż ul. Półłanki – jeśli na jakimś odcinku szerokość terenu na to pozwala, wnoszę o odsunięcie go od jezdni.
Wnioskuję o:
1. Wprowadzenie na przebudowanym odcinku drogi elementów uspokojenia ruchu – płytowych progów zwalniających, w celu poprawy bezpieczeństwa niechronionych użytkowników.
2. Rezygnację z budowy zatoki autobusowej, w celu poprawy warunków ruchu autobusów komunikacji miejskiej.
3. Zachowanie ciągłości nawierzchni i niwelety chodnika na wjazdach do posesji.