W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać
zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Więcej informacji
1. Zastosować szerokość jezdni zgodną z §15 ust. 1 RMTiGM, tj. 5 lub 5,5 m (a nie 7 m – jak na sytuacji lub 6 m na przekroju).
2. Zaoszczędzone miejsce wykorzystać na poszerzenie chodnika.
3. Zastosować kostkę brukową bezfazową.
4. Zastosować elementy uspokojenia ruchu.
5. Zjazdy zaprojektować zachowując ciągłość chodnika.
Podobnie jak stwierdził Paweł nie ma kompletnie żadnego połączenia z istniejącą infrastrukturą.
Nie widzę połączenia z istniejącą infrastrukturą rowerową wzdłuż Bobrzyńskiego. Projekt powinien to uwzględniać. Chętnie widziałbym też wprowadzenie oznakowania poziomego dla rowerzystów. To tanie dodatkowo uspokaja ruch i zachęca rowerzystów do korzystania z dróg.
http://cyclingindublin.com/wp-content/uploads/2012/08/photo-6.jpg
za http://irishcycle.com/2012/08/07/what-does-luas-broombridge-mean-for-cyclists/