Rozbudowa ul. Radzikowskiego – boczna - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Rozbudowa ul. Radzikowskiego – boczna

    Opublikowano: 15.03.2023 09:51

    Rozbudowa ul. Radzikowskiego – boczna w zakresie budowy chodnika oraz budowa drogi gminnej KDL jako połączenie z ul. Conrada w związku z budową budynku mieszkalnego wielorodzinnego

    Możliwość zgłaszania uwag do 13.04.2023r.

    8 odpowiedzi na “Rozbudowa ul. Radzikowskiego – boczna”

    1. Jan pisze:

      Wzdłuż ul. Radzikowskiego bocznej, gdzie wykonany ma być chodnik, proszę o uwzględnienie dodatkowych miejsc parkingowych. Nie ma na tej ulicy na tyle dużego ruchu pieszego aby były potrzebne szerokie chodniki po obu stronach drogi, natomiast jest tu duży deficyt miejsc parkingowych, a po wybudowaniu nowych bloków będzie tylko gorzej. Proponuję budowę węższego chodnika tak aby wygospodarować miejsce na parking samochodów ustawionych poprzecznie do drogi.

      • death way pisze:

        Samochody poprzecznie na takiej wąskiej drodze? przecież to byłby armageddon, zapominasz, że spora część kierowców nie umie parkować swoimi coraz większymi samochodami. Zdecydowanie zły pomysł.

        • Jan pisze:

          do death_way –> nie mówię o parkowaniu w poprzek obecnej drogi, ale głębiej na tej zarośniętej krzakami małej działce KU.2, sąsiadującej z salonem samochodowym, która w Planach Zagospodarowania Przestrzennego jest właśnie przeznaczona na Parking. Swobodnie zmieści się tam kilkanaście samochodów zaparkowanych w poprzek drogi.

    2. Mateusz pisze:

      1. Geometrię skrzyżowania istniejącej ulicy z projektowanym łącznikiem zaprojektować tak, aby sugerować przebieg głównego ciągu na wprost (Conrada – Radzikowskiego) zgodnie ze spodziewaną dominującą relacją.
      2. Należy wyraźnie wyznaczyć podział pomiędzy chodnikiem, a “istniejącym terenem utwardzonym z kostki”, który funkcjonuje jako parking salonu samochodowego, aby zapewnić pieszym możliwość bezpiecznego przejścia chodnikiem po zachodniej stronie projektowanego łącznika.
      3. Należy uporządkować przestrzeń po wschodniej stronie łącznika. Rozważyć trwałe zawężenie wlotu na skrzyżowanie poprzez poszerzenie chodnika. Rozważyć wyznaczenie kilku równoległych miejsc parkingowych.
      4. Na odcinku między ul. Conrada, a wjazdem do biurowca należy poszerzyć istniejący chodnik, zamiast projektować drugi równolegle do niego.
      5. Ciągi piesze projektować w miarę możliwości na wprost, bez zbędnych odgięć, minimalizując drogę pieszego.

    3. Zbigniew pisze:

      Zrobić przejazd dla rowerów przez Conrada z Radzikowskiego boczna
      Zrobić przejście dla pieszych, rowerów na Conrada od ROK
      Zrobić drogę dla rowerów
      Zrobić parametry drogi dla autobusów MPK nr 140
      Zrobić więcej miejsc postojowych prostopadłych dla aut z nawierzchnią przepuszczalną, zieloną.

    4. Mieszkaniec_Radzikowskiego pisze:

      W ramach tej przebudowy należy koniecznie uwzględnić możliwości przejazdów pomiędzy Radzikowskiego-Boczną a Conrada:
      1. Lewo-skręt z ul. Radzikowskiego-Bocznej do ul. Conrada
      2. Lewo-skręt z ul. Conrada do ul. Radzikowskiego-Bocznej.

    5. Kamil Bieniek pisze:

      Wnoszę o:
      1. Odsunięcie chodnika od jezdni i utworzenie zieleńca.
      2. Domyślna szerokość chodnika powinna wynosić 2,5m, a po wschodniej stronie nowoprojektowanej ulicy (między Radzikowskiego-Boczną a Conrada) nawet i 3 m, gdyż będzie tam chodzić dużo pieszych na przystanek autobusowy.
      3. Zachowanie nawierzchni i niwelety chodnika na zjazdach.
      4. Zaprojektowanie skrzyżowania nowoprojektowanej ulicy oraz Radzikowskiego-Bocznej jako wyniesione.
      5. Przewidzenie nasadzeń drzew.
      6. Rozważenie częściowego odbetonowania “istniejącego terenu utwardzonego z kostki” przy skrzyżowaiu z ul. Conrada.

    6. Kamil Bieniek pisze:

      Wnoszę o:
      1. odsunięcie chodnika od jezdni i utworzenie między nimi zieleńca, w tym częściowe rozebranie “istniejącego utwardzonego terenu z kostki”, jeśli to możliwe.
      2. Przewidzenie nasadzeń w obszarach zielonych.
      3. Zaprojektowanie skrzyżowania nowoprojektowanej ulicy z ul. Radzikowskiego-boczną jako wyniesione.
      4. Zachowanie nawierzchni i niwelety chodnika na zjazdach.
      5. Przyjęcie domyślnej szerokości chodnika jako 2,5m lub nawet 3m po wschodniej stronie nowoprojektowanej ulicy – chodnik może mieć tutaj duże natężenie ruchu pieszego ze względu na dojście do przystanków autobusowych. Należy je wykonać jak najbardziej wygodne i estetyczne.

    Pozostaw odpowiedź Zbigniew Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Maksymalny rozmiar wszystkich plików łącznie to: 5 MB. Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf. Linki do YouTube, Facebook, Twitter i innych serwisów wstawione w tekście komentarza zostaną automatycznie osadzone. Drop files here