Wiślana Trasa Rowerowa
Wiślana Trasa Rowerowa – Koncepcja Programowa Budowy I etapu Zintegrowanej Sieci Tras Rowerowych w Województwie Małopolskim
Inwestor : Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
Wiślana Trasa Rowerowa – Koncepcja Programowa Budowy I etapu Zintegrowanej Sieci Tras Rowerowych w Województwie Małopolskim
Inwestor : Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
Bardzo fajnie zaprojektowane na odcinku Skawina – A4, zawsze po wale, zgodnie z sugestiami http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=88744851&postcount=2811
Projektant przeanalizuje także możliwość połączenia projektowanej trasy z projektowaną drogą dla rowerów wzdłuż ul. Nowohuckiej.
Projektant przyjął argumentację Zespołu o zasadności prowadzenia WTR po polnocej czesci Mostu Grunwaldzkiego.
Inwestor zobowiązał się do sprawdzenia możliwości wykonania połączenia lewego i prawego brzegu rzeki Białuchy nowym obiektem mostowym, by uniknąć zmuszania rowerzystów do pokonywania różnicy wysokości i wjeżdżania na istniejący obiekt.
z tego co widziałem na bipie złożone zostało ULICP dla tej trasy – czy już wiadomo czy będzie robiona również ta kładka nad Białuchą?
Zespół audytowy uzyskal informacje, ze istnieje szansa, iż mozliwe jest rozwiazanie problemu prowadzenia trasy rowerowej w międzywalu zamiast ul. Widłakową i Tyniecką.
Cieszy mnie wykonanie całej tej trasy w nawierzchni twardej, mam nadzieję, że ta część projektu nie ulegnie zmianie w ostatniej chwili. Nie rozumiem prowadzenia trasy południową stroną mostu Grunwaldzkiego. To zauważalnie wydłuża trasę, zwłaszcza po stronie zachodniej. Z czego wynika taka propozycja?
Innym plusem jest usankcjonowanie przejazdu pod mostem koło stopnia Dąbie. Szkoda, że nie ma planu wyprostowania zakrętów koło Białuchy. Widziałbym albo budowę mostku nad Białuchą, albo poprowadzenie trasy osiedlem na zachodnim brzegu Białuchy. Czy takie zmiany wchodzą w grę?
Witam,
Mam tylko jedną uwagę: w obszarze mostu Grunwaldzkiego (KR-122), w zaplanowanym przebiegu trasy obok przystanku “Centrum Kongresowe” jest bardzo wąsko i należałoby poszerzyć przejazd, np. zrobić DdR za przystankiem.
Zastanawiam się, czy w Pychowicach (cz. 2 powyżej) nie korzystniejsze byłoby poprowadzenie trasy lewą stroną, poniżej wału, tak by ominąć osiedle i bardzo ruchliwą ul. Tyniecką. Powoduje to jedno dodatkowe przewyższenie do pokonania, ale komfort jazdy i bezpieczeństwo byłyby nieporównywalnie większe. Chyba, że są jakieś przeszkody natury formalnej.