Zachodnia obwodnica Zielonek - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Zachodnia obwodnica Zielonek

    Opublikowano: 20.09.2021 09:10

    PROJEKT KONCEPCYJNY dotyczący inwestycji pn. „Budowa zachodniej obwodnicy Zielonek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 794 – etap II od węzła z północną obwodnicą Krakowa do skrzyżowania z ul. Krakowskie Przedmieście w Trojanowicach”

    Opinia Audytu:

    Pobierz (DOCX, 42KB)

    Plan Sytuacyjny:

    Obwodnica Zielonek_ul. Pękowicka_Projekt Koncepcyjny_v1-10

    Przekrój poprzeczny:

    Obwodnica Zielonek_ul. Pękowicka_Projekt Koncepcyjny_v1-11

    Przekrój podłużny:

    Obwodnica Zielonek_ul. Pękowicka_Projekt Koncepcyjny_v1-12

    Plan orientacyjny:

    Obwodnica Zielonek_ul. Pękowicka_Projekt Koncepcyjny_v1-9

    Opis techniczny:

    Obwodnica Zielonek_ul. Pękowicka_Projekt Koncepcyjny_v1-5-7

    3 odpowiedzi na “Zachodnia obwodnica Zielonek”

    1. Lukasz Ch pisze:

      Prosimy o wyjaśnienie czy audyt dotyczy całości inwestycji pn. „Budowa zachodniej obwodnicy Zielonek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 794 – etap II od węzła z północną obwodnicą Krakowa do skrzyżowania z ul. Krakowskie Przedmieście w Trojanowicach”, czy tylko zaznaczonego na mapie i opisanego fragmentu, czyli połączenia skrzyżowania Trasy Wolbromskiej i POK z ulicą Pękowicką.
      Ponadto należy pamiętać, że przez ulicę Pękowicką biegną dwa szlaki piesze widoczne na mapie
      https://www.roweremprzezzielonki.pl/assets/zielonki/media/files/5086f75d-b942-48fc-b96b-722dd6d3bb06/gmina-zielonki-2018-duza-rozdzielczosc.jpg oraz część rowerzystów z ulicy Na Popielówkę kontynuuje obecnie jazdę ulicą Pękowicką w stronę Giebułtowa i dalej Prądnika Korzkiewskiego i Ojcowa.

    2. Maciej pisze:

      Uwagi do projektu:
      1. Brak spójności w opisie dokumentacji – w opisie napisano, że to projekt koncepcyjny, a na rysunku sytuacyjnym jest to projekt budowlano-wykonawczy.
      2. Brak w projekcie urządzeń BRD. Z uwagi na wzmożony ruch rowerowy w okresie letnim oraz ruch pieszy należy przewidzieć urządzenia BRD ograniczające prędkość pojazdów w formie stałej lub w formie oznakowania poziomego. Proponuję wykonać wyniesioną tarczę skrzyżowania z ul. Zarzecze oraz wykonać fizyczne zawężenia jezdni do jednego pasa ruchu z zachowaniem ciągłości ruchu rowerowego (w formie zbliżonej do tej z zdjęcia: http://www.zm.org.pl/img/img.02/mm1110.jpg).

    Pozostaw odpowiedź Maciej Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Maksymalny rozmiar wszystkich plików łącznie to: 5 MB. Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf. Linki do YouTube, Facebook, Twitter i innych serwisów wstawione w tekście komentarza zostaną automatycznie osadzone. Drop files here