TeleBus

TeleBus to usługa skierowana do pasażerów podróżujących na terenie Rybitw i Płaszowa. Poprzez zgłoszenie telefoniczne mogą oni zamówić autobus na najbliższy przystanek TeleBus wskazując godzinę oraz miejsce docelowe swojej podróży, zlokalizowane w obszarze funkcjonowania usługi. Przejazd odbywa się na podstawie ważnego biletu do kasowania, okresowego biletu sieciowego (na wszystkie linie) lub okresowego biletu na linie autobusowe: 123, 125, 127, 158, 185 oraz 221.

Godziny kursowania TeleBus:

  • poniedziałek – piątek w godz. od 5.00 do 23.00
  • sobota, niedziela i święta w godz. od 6.00 do 23.00

Godziny pracy dyspozytorni

  • poniedziałek – piątek w godz. od 6.30 do 21.00
  • sobota, niedziela i święta w godz. od 7.00 do 21.00

Jak zamówić usługę TeleBus?

  1. Zamówienie na autobus można złożyć wyłącznie telefonicznie. Zadzwoń pod jeden z poniższych numerów dyspozytorni TeleBus 800 54 17 17 (połączenie bezpłatne) lub 12 254 17 17 (połączenie płatne wg. stawek operatora).
  2. Podaj dyspozytorowi swoje imię i nazwisko lub numer klienta, jeśli dokonałeś już rejestracji, a następnie wskaż czas (dzień, godzinę), wybrany przystanek, z którego chciałbyś wyruszyć oraz przystanek docelowy, lub wskaż czas (dzień i godzinę), w którym chciałbyś się znaleźć na przystanku docelowym oraz przestanek, z którego chcesz rozpocząć podróż.
  3. Udaj się na wskazany przez siebie przystanek w odpowiednim czasie i wsiądź do pojazdu oznaczonego nazwą usługi TeleBus widoczną na przednim wyświetlaczu.
  4. Zamówienie można zgłaszać w dzień podróży, jednak najpóźniej 30 minut przed jej planowanym rozpoczęciem podróży lub na dowolny dzień w ciągu kolejnych 14 dni.
  5. Ze względu na czas pracy dyspozytorni zamówienia kursów odbywających się od poniedziałku do piątku w godz. od 21.30 do 23.00 muszą zostać zgłoszone najpóźniej do godz. 21.00 danego dnia a w soboty i święta przed godz. 7.30 muszą zostać zgłoszone dzień wcześniej.

Co jeszcze warto wiedzieć o usłudze TeleBus?

  • Podczas jednego połączenia telefonicznego można złożyć zamówienie na więcej kursów, a nie tylko na jeden.
  • Rezerwacja kursu dla podróżujących w grupie powinna być zgłoszona z podaniem liczby osób.
  • W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego kursu klienci zobowiązaniu są do poinformowania dyspozytorni TeleBus o tym fakcie.
  • Klienci oczekujący na przystankach TeleBus, którzy nie dokonali telefonicznej rezerwacji przejazdu zostaną obsłużeni wyłącznie w przypadku wolnych miejsc w autobusie i przy założeniu, że zaakceptują wcześniej wyznaczoną trasę, po której jedzie autobus.