Dziś (22 lutego br.) został uruchomiony nowy Punkt Sprzedaży Biletów KMK (PSB) wraz z dziennikiem podawczym Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie. Punkt zlokalizowany jest przy ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej). Punkt Sprzedaży Biletów czynny jest w dni robocze od 8.00 do 16.00, a dziennik podawczy ZTP od 8.30 do 14.30.
W Punkcie Sprzedaży Biletów dostępne są m.in. następujące usługi:
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej,
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi,
- wyrabianie duplikatów kart mieszkańca ze zdjęciem,
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich,
- wystawianie faktur za bilety zakupione za pośrednictwem automatów biletowych (na podstawie posiadanego paragonu).
W pomieszczeniu PSB została wydzielona strefa do przyjmowania klientów umówionych na spotkanie oraz stanowisko dziennika podawczego ZTP,
gdzie pasażerowie mogą składać swoje wnioski takie jak np.:
- zgłoszenia dotyczące funkcjonowania KMK,
- korekty rozkładów jazdy,
- odwołania od opłaty dodatkowej wystawionej podczas kontroli,
- uruchomienie nowych linii bądź wzmocnienie częstotliwości KMK,
- postawienie nowych stojaków rowerowych.
Pasażerowie mogą skorzystać również z pozostałych Punktów Sprzedaży Biletów KMK:
- os. Centrum D 7
poniedziałek – piątek w godz. od 11.00 do 19.00 - ul. Krowoderskich Zuchów 8a – Dworzec Tramwajowo-Autobusowy Krowodrza Górka
poniedziałek – piątek w godz. od 11.00 do 19.00 - ul. Pawia 5a – Dworzec Główny Wschód (pętla autobusowa)
poniedziałek – piątek w godz. od 11.00 do 19.00 - ul. Podwale 3/5
poniedziałek – piątek w godz. od 11.00 do 19.00 - ul. Powstańców Wielkopolskich 6 – Dworzec Autobusowy Podgórze SKA
poniedziałek – piątek w godz. od 9.00 do 17.00
Dodatkowo pasażerowie mogą zakupić bilety w aplikacjach mobilnych takich jak: mKKM, iMKA, mPay, moBiLET, SkyCash, jakdojade lub zbiletem.pl oraz w automatach stacjonarnych KKM (w systemie Krakowskiej Karty Miejskiej) lub MKA (w systemie Małopolskiej Karty Aglomeracyjnej).