Sugeruję zaasfaltowanie trójkątnego fragmentu zieleni przy zjeździe z łącznicy z Barską na Konopnicką. Taki mały fragment zielonego jest kłopotliwy w utrzymaniu (co widać) i utrudnia ruch pieszy, a nie przyczynia się do czegokolwiek, do czego ma się przyczyniać powierzchnia biologicznie czynna.
Czy wjazdy z ulicy Konopnickiej przewidują wyznaczenie przejazdów rowerowych? Suderuje przesunięcie całości miejsc postojowych bliżej budynku kosztem zieleni wokół budynku tak by uzyskać przestrzeń na drogę dla rowerów jest to jedna z głównych tras od Ronda Mogilskiego – 3 ma dla pieszych i rowerzystów może się okazać za mało.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
1. Przejazdy rowerowe zaprojektować jako wyniesione
2. W obrębie inwestycji zamontować stojaki rowerowe (na os. Podwawelskim występuje ich deficyt)
Sugeruję zaasfaltowanie trójkątnego fragmentu zieleni przy zjeździe z łącznicy z Barską na Konopnicką. Taki mały fragment zielonego jest kłopotliwy w utrzymaniu (co widać) i utrudnia ruch pieszy, a nie przyczynia się do czegokolwiek, do czego ma się przyczyniać powierzchnia biologicznie czynna.
Czy wjazdy z ulicy Konopnickiej przewidują wyznaczenie przejazdów rowerowych? Suderuje przesunięcie całości miejsc postojowych bliżej budynku kosztem zieleni wokół budynku tak by uzyskać przestrzeń na drogę dla rowerów jest to jedna z głównych tras od Ronda Mogilskiego – 3 ma dla pieszych i rowerzystów może się okazać za mało.