Budowa ciągu pieszo-jezdnego wzdłuż ul. Za Targiem - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Budowa ciągu pieszo-jezdnego wzdłuż ul. Za Targiem

    Opublikowano: 17.07.2024 12:17

    Za-Targiem-projekt-scalony_15-15

    4 odpowiedzi na “Budowa ciągu pieszo-jezdnego wzdłuż ul. Za Targiem”

    1. Jan Popowicz pisze:

      Według mnie wariant B lepszy. Projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowych
      płyt ażurowych gr. 8cm, kolor grafitowy wypełnione humusem + obsiew trawą jest przyjemniejsza, niż projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowej
      kostki brukowej bez fazy gr. 8cm typu Holland, kolor grafitowy.

    2. Jan Popowicz pisze:

      Według mnie wariant B lepszy. Projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowych
      płyt ażurowych gr. 8cm, kolor grafitowy wypełnione humusem + obsiew trawą jest przyjemniejsza, niż projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowej
      kostki brukowej bez fazy gr. 8cm typu Holland, kolor grafitowy

    3. adam pisze:

      Dodać 2stronny CP, DDR
      połączyć ciąg od Czarnowiejskiej do Lea, z parkiem, Pl. Nowowiejskim

    4. Maciek pisze:

      1. Podstawowa wątpliwość to wg jakich przepisów to jest projektowane. Jeżeli to droga wewnętrzna to raczej na podstawie rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. A tam minimalne szerokości takich ciągów są większe niż 3,5 m. Jeżeli wg rozporządzenia dla dróg publicznych to tam nie ma pojęcia “ciągu pieszo – jezdnego”. A wtedy 3,5 m jest ok, ale co z pieszymi? Pozostaje pobocze albo … zakaz ruchu pieszych.
      2. Proponuję obniżenie krawężników do +6cm na całej długości drogi.
      3. Proszę u uzupełnienie materiałów o przekrój poprzeczny w rejonie garaży.
      4. Proszę o zastosowanie przekroju zbliżonego do poniższego