Według mnie wariant B lepszy. Projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowych
płyt ażurowych gr. 8cm, kolor grafitowy wypełnione humusem + obsiew trawą jest przyjemniejsza, niż projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowej
kostki brukowej bez fazy gr. 8cm typu Holland, kolor grafitowy.
Według mnie wariant B lepszy. Projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowych
płyt ażurowych gr. 8cm, kolor grafitowy wypełnione humusem + obsiew trawą jest przyjemniejsza, niż projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowej
kostki brukowej bez fazy gr. 8cm typu Holland, kolor grafitowy
1. Podstawowa wątpliwość to wg jakich przepisów to jest projektowane. Jeżeli to droga wewnętrzna to raczej na podstawie rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. A tam minimalne szerokości takich ciągów są większe niż 3,5 m. Jeżeli wg rozporządzenia dla dróg publicznych to tam nie ma pojęcia “ciągu pieszo – jezdnego”. A wtedy 3,5 m jest ok, ale co z pieszymi? Pozostaje pobocze albo … zakaz ruchu pieszych.
2. Proponuję obniżenie krawężników do +6cm na całej długości drogi.
3. Proszę u uzupełnienie materiałów o przekrój poprzeczny w rejonie garaży.
4. Proszę o zastosowanie przekroju zbliżonego do poniższego
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Według mnie wariant B lepszy. Projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowych
płyt ażurowych gr. 8cm, kolor grafitowy wypełnione humusem + obsiew trawą jest przyjemniejsza, niż projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowej
kostki brukowej bez fazy gr. 8cm typu Holland, kolor grafitowy.
Według mnie wariant B lepszy. Projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowych
płyt ażurowych gr. 8cm, kolor grafitowy wypełnione humusem + obsiew trawą jest przyjemniejsza, niż projektowana nawierzchnia zjazdu zwykłego, nawierzchnia z betonowej
kostki brukowej bez fazy gr. 8cm typu Holland, kolor grafitowy
Dodać 2stronny CP, DDR
połączyć ciąg od Czarnowiejskiej do Lea, z parkiem, Pl. Nowowiejskim
1. Podstawowa wątpliwość to wg jakich przepisów to jest projektowane. Jeżeli to droga wewnętrzna to raczej na podstawie rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. A tam minimalne szerokości takich ciągów są większe niż 3,5 m. Jeżeli wg rozporządzenia dla dróg publicznych to tam nie ma pojęcia “ciągu pieszo – jezdnego”. A wtedy 3,5 m jest ok, ale co z pieszymi? Pozostaje pobocze albo … zakaz ruchu pieszych.
2. Proponuję obniżenie krawężników do +6cm na całej długości drogi.
3. Proszę u uzupełnienie materiałów o przekrój poprzeczny w rejonie garaży.
4. Proszę o zastosowanie przekroju zbliżonego do poniższego