Budowa drogi gminnej (klasy L) 11KDL od ul. Śliwiaka - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Budowa drogi gminnej (klasy L) 11KDL od ul. Śliwiaka

    Opublikowano: 9.02.2022 11:46

    Budowa drogi gminnej (klasy L) 11KDL wraz z chodnikiem, ciągiem pieszym, zjazdem publicznym oraz infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 376/14, 376/16, 376/15, 294 i 292 obręb 106 jednostka ewidencyjna Kraków – Podgórze

    Opinia Audytu:

    Pobierz (DOCX, 45KB)

    Plan sytuacyjny:

    Projekt budowlany Ulica 11KDL 2022-02-09-10

    Przekroje poprzeczne:

    Projekt budowlany Ulica 11KDL 2022-02-09-11

    Profile podłużne:

    Projekt budowlany Ulica 11KDL 2022-02-09-12

    Opis techniczny:

    Projekt budowlany Ulica 11KDL 2022-02-09-2-8

    Plan orientacyjny:

    Projekt budowlany Ulica 11KDL 2022-02-09-9

    3 odpowiedzi na “Budowa drogi gminnej (klasy L) 11KDL od ul. Śliwiaka”

    1. Marcin pisze:

      1. Proszę o wyprostowanie przebiegu chodnika i planowanej DDR przez odsunięcie ich od jezdni pomiędzy zjazdami w hm 0+82 a 1+55.
      2. Proszę o niestosowanie krawężnika w poprzek na wyniesionym PdP + PdR. Przykładem poprawnego wyniesionego przejazdu to zjazd do stacji Orlen przy al. Pokoju 62 lub zjazdy z ul. Lublańskiej w ul. Promienistych – zostało tam to zrobione bez krawężnika i jest to zdecydowanie wygodniejsze dla użytkowników niż rozwiązanie zaprojektowane tutaj.

    2. Kamil Bieniek pisze:

      Wnoszę o wyprostowanie chodnika i drogi dla rowerów między zjazdami, poszerzając zieleniec. Zachować niweletę i nawierzchnię drogi dla rowerów na zjazdach. Chodnik powinien być szerszy niż 2,0m (najlepiej 3m) oraz oddzielony od DDR opaską i kilkucentymetrową różnicą wysokości (zgodnie z krakowskimi standardami infrastruktury rowerowej).

      Ponadto na przekrojach poprzecznych jest błąd – droga dla rowerów jest opisana jako “ciąg pieszy”.

    3. Bartek pisze:

      Zachować ciągłość nawierzchni i niwelety drogi rowerowej i chodnika. Nie stosować krawężników w poprzek widoczny na przekroju D-D. Krawężnik można zastosować równolegle do wyniesionego przejazdu rowerowego.
      Wyprostować i skrócić DDR i chodnik odsuwając od jezdni i powiększając zieleń przekrój B-B.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Maksymalny rozmiar wszystkich plików łącznie to: 5 MB. Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf. Linki do YouTube, Facebook, Twitter i innych serwisów wstawione w tekście komentarza zostaną automatycznie osadzone. Drop files here