Budowa drogi gminnej (klasy L) 11KDL od ul. Śliwiaka
Budowa drogi gminnej (klasy L) 11KDL wraz z chodnikiem, ciągiem pieszym, zjazdem publicznym oraz infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr 376/14, 376/16, 376/15, 294 i 292 obręb 106 jednostka ewidencyjna Kraków – Podgórze
Opinia Audytu:
Plan sytuacyjny:
Projekt budowlany Ulica 11KDL 2022-02-09-10Przekroje poprzeczne:
Projekt budowlany Ulica 11KDL 2022-02-09-11Profile podłużne:
Projekt budowlany Ulica 11KDL 2022-02-09-12Opis techniczny:
Projekt budowlany Ulica 11KDL 2022-02-09-2-8Plan orientacyjny:
Projekt budowlany Ulica 11KDL 2022-02-09-9
1. Proszę o wyprostowanie przebiegu chodnika i planowanej DDR przez odsunięcie ich od jezdni pomiędzy zjazdami w hm 0+82 a 1+55.
2. Proszę o niestosowanie krawężnika w poprzek na wyniesionym PdP + PdR. Przykładem poprawnego wyniesionego przejazdu to zjazd do stacji Orlen przy al. Pokoju 62 lub zjazdy z ul. Lublańskiej w ul. Promienistych – zostało tam to zrobione bez krawężnika i jest to zdecydowanie wygodniejsze dla użytkowników niż rozwiązanie zaprojektowane tutaj.
Wnoszę o wyprostowanie chodnika i drogi dla rowerów między zjazdami, poszerzając zieleniec. Zachować niweletę i nawierzchnię drogi dla rowerów na zjazdach. Chodnik powinien być szerszy niż 2,0m (najlepiej 3m) oraz oddzielony od DDR opaską i kilkucentymetrową różnicą wysokości (zgodnie z krakowskimi standardami infrastruktury rowerowej).
Ponadto na przekrojach poprzecznych jest błąd – droga dla rowerów jest opisana jako “ciąg pieszy”.
Zachować ciągłość nawierzchni i niwelety drogi rowerowej i chodnika. Nie stosować krawężników w poprzek widoczny na przekroju D-D. Krawężnik można zastosować równolegle do wyniesionego przejazdu rowerowego.
Wyprostować i skrócić DDR i chodnik odsuwając od jezdni i powiększając zieleń przekrój B-B.