Budowa ronda jednopasowego na skrzyżowaniu ulic Cechowej i Bojki - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Budowa ronda jednopasowego na skrzyżowaniu ulic Cechowej i Bojki

    Opublikowano: 30.08.2023 10:13

    01_Plan-orientacyjny

    4 odpowiedzi na “Budowa ronda jednopasowego na skrzyżowaniu ulic Cechowej i Bojki”

    1. Szymon pisze:

      Wnioskuję o zachowanie ciągłości nawierzchni oraz niwelety chodnika na wjazdach na drogi osiedlowe (strefy zamieszkania), w celu podniesienie bezpieczeństwa pieszych poruszających się chodnikiem wzdłuż ul. Bojki.

    2. adam pisze:

      Wyznaczyć buspasy na Stojałowskiego Cechowej
      Zarezerwować miejsce na przystanki MPK przy rondzie
      Zrobić stojaki na rowery
      sprawdzić przejezdność pojazdów o maks. dop. długosci

      • Boris pisze:

        Bądźmy poważni. 300 m linii prostej jest pętla autobusowa os. Kurdwanów, zaś przystanek Kurdwanów Szkoła jest 250 m od tego skrzyżowania. Bardziej zastanawiające jest to, dlaczego niedawno remontowane skrzyżowanie znowu jest modernizowane?

    3. Kamil Bieniek pisze:

      1. Dlaczego jezdnia pozostaje tak samo szeroka jak obecnie? Nie będzie już potrzeba dwóch pasów na dojeździe do skrzyżowania, skoro rondo jest jednopasowe.

      2. Chodniki powinny mieć szerokość min. 2,50m – jest to szerokość pozwalająca na swobodne minięcie się trzech pieszych.

      3. Chodnik wzdłuż ul. Bojki od strony wschodniej: odsunąć od jezdni, tworząc między chodnikiem a jezdnią zieleniec, chociażby szeroki na 1,00m (o ile nie spowodowuje to wycinki drzew – ale można zawęzić nieco jezdnię). Szerokość chodnika poszerzyć do 2,50m, zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjeździe.

      4. Chodnik wzdłuż ul. Bojki od strony zachodniej: zachować jego obecny prosty przebieg, nie odginać bez potrzeby. Obecnie już ma szerokość 2,50m, jak również nie koliduje z zielenią. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjeździe.

      5. Rozważyć możliwość zachowania drzewa w w północno-wschodnim rogu ronda poprzez odgięcie chodnika – o ile to możliwe.

      6. Rozważyć nasadzenie nowych drzew między chodnikiem a jezdnią.

      Wszystkie uwagi zostały też wrysowane na załączonej grafice.