Wnioskuję o zachowanie ciągłości nawierzchni oraz niwelety chodnika na wjazdach na drogi osiedlowe (strefy zamieszkania), w celu podniesienie bezpieczeństwa pieszych poruszających się chodnikiem wzdłuż ul. Bojki.
Wyznaczyć buspasy na Stojałowskiego Cechowej
Zarezerwować miejsce na przystanki MPK przy rondzie
Zrobić stojaki na rowery
sprawdzić przejezdność pojazdów o maks. dop. długosci
Bądźmy poważni. 300 m linii prostej jest pętla autobusowa os. Kurdwanów, zaś przystanek Kurdwanów Szkoła jest 250 m od tego skrzyżowania. Bardziej zastanawiające jest to, dlaczego niedawno remontowane skrzyżowanie znowu jest modernizowane?
1. Dlaczego jezdnia pozostaje tak samo szeroka jak obecnie? Nie będzie już potrzeba dwóch pasów na dojeździe do skrzyżowania, skoro rondo jest jednopasowe.
2. Chodniki powinny mieć szerokość min. 2,50m – jest to szerokość pozwalająca na swobodne minięcie się trzech pieszych.
3. Chodnik wzdłuż ul. Bojki od strony wschodniej: odsunąć od jezdni, tworząc między chodnikiem a jezdnią zieleniec, chociażby szeroki na 1,00m (o ile nie spowodowuje to wycinki drzew – ale można zawęzić nieco jezdnię). Szerokość chodnika poszerzyć do 2,50m, zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjeździe.
4. Chodnik wzdłuż ul. Bojki od strony zachodniej: zachować jego obecny prosty przebieg, nie odginać bez potrzeby. Obecnie już ma szerokość 2,50m, jak również nie koliduje z zielenią. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjeździe.
5. Rozważyć możliwość zachowania drzewa w w północno-wschodnim rogu ronda poprzez odgięcie chodnika – o ile to możliwe.
6. Rozważyć nasadzenie nowych drzew między chodnikiem a jezdnią.
Wszystkie uwagi zostały też wrysowane na załączonej grafice.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Wnioskuję o zachowanie ciągłości nawierzchni oraz niwelety chodnika na wjazdach na drogi osiedlowe (strefy zamieszkania), w celu podniesienie bezpieczeństwa pieszych poruszających się chodnikiem wzdłuż ul. Bojki.
Wyznaczyć buspasy na Stojałowskiego Cechowej
Zarezerwować miejsce na przystanki MPK przy rondzie
Zrobić stojaki na rowery
sprawdzić przejezdność pojazdów o maks. dop. długosci
Bądźmy poważni. 300 m linii prostej jest pętla autobusowa os. Kurdwanów, zaś przystanek Kurdwanów Szkoła jest 250 m od tego skrzyżowania. Bardziej zastanawiające jest to, dlaczego niedawno remontowane skrzyżowanie znowu jest modernizowane?
1. Dlaczego jezdnia pozostaje tak samo szeroka jak obecnie? Nie będzie już potrzeba dwóch pasów na dojeździe do skrzyżowania, skoro rondo jest jednopasowe.
2. Chodniki powinny mieć szerokość min. 2,50m – jest to szerokość pozwalająca na swobodne minięcie się trzech pieszych.
3. Chodnik wzdłuż ul. Bojki od strony wschodniej: odsunąć od jezdni, tworząc między chodnikiem a jezdnią zieleniec, chociażby szeroki na 1,00m (o ile nie spowodowuje to wycinki drzew – ale można zawęzić nieco jezdnię). Szerokość chodnika poszerzyć do 2,50m, zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjeździe.
4. Chodnik wzdłuż ul. Bojki od strony zachodniej: zachować jego obecny prosty przebieg, nie odginać bez potrzeby. Obecnie już ma szerokość 2,50m, jak również nie koliduje z zielenią. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjeździe.
5. Rozważyć możliwość zachowania drzewa w w północno-wschodnim rogu ronda poprzez odgięcie chodnika – o ile to możliwe.
6. Rozważyć nasadzenie nowych drzew między chodnikiem a jezdnią.
Wszystkie uwagi zostały też wrysowane na załączonej grafice.