Budowa odcinka drogi KDD.8, KDD.12, KDD.13, KDD.14 w rejonie ul. Podłużnej i ul. Pod Stokiem
Opinia Audytu:
Plany sytuacyjne:
2.1_Plan sytuacyjny cz12.2_Plan sytuacyjny cz2
2.3_Plan sytuacyjny cz3
2.4_Plan sytuacyjny cz4
2.5_Plan sytuacyjny cz5
Przekroje konstrukcyjne:
3.1_Przekroje konstrukcyjne A-A3.2_Przekroje konstrukcyjne B-B_
Opis techniczny:
Opis techniczny
1. Na przedłużeniu wszystkich ślepo zakończonych wewnętrznych dróg dojazdowych do budynków należy przewidzieć wykonanie połączeń pieszo-rowerowych w celu połączenia z drogą wewnętrzną osiedla, projektowanym chodnikiem, a także z ulicą Podłużną w celu skrócenia czasu i odległości koniecznej do pokonania przez pieszych i rowerzystów.
2. W ramach tak dużej inwestycji mieszkaniowej zakres rozbudowy infrastruktury drogowej powinien obejmować także budowę DDR wzdłuż ulicy Podłużnej. Taka infrastruktura rowerowa wzdłuż wspomnianej ulicy stanowiłaby ważne połączenie zarówno dla ruchu rowerowego rekreacyjnego jak i komunikacyjnego. Pozwalałaby na wygodne i bezpieczne połączenie z planowaną drogą dla rowerów wzdłuż Rudawy, która zapewni połączenie rowerowe z centrum miasta, jak i w przyszłości z DDR wzdłuż planowanej Trasy Balickiej.
3. Przewidzieć wykonanie połączeń pieszych i rowerowych z istniejącą infrastrukturą drogową (ul. Pod Stokiem, Pylna, Marynarska). Rozważyć możliwość i zasadność wykonania także połączenia drogowego projektowanego układu z ul. Pod Stokiem.
4. Ciąg komunikacyjny KDX.6 zaprojektować jako ciąg pieszo-rowerowy.