Koncepcja obsługi komunikacyjnej budynku usługowego przy ul. Dobrego Pasterza - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Koncepcja obsługi komunikacyjnej budynku usługowego przy ul. Dobrego Pasterza

    Opublikowano: 7.04.2022 10:40

    Koncepcja obsługi komunikacyjnej dla Inwestycji pn.: “Budynek usługowy z przestrzeniami użytkowymi do wynajęcia typu komórka na działce nr 8/1 i 8/2 obr. 6 Nowa Huta przy ul. Dobrego Pasterza w Krakowie”

    Opinia Audytu:

    Pobierz (DOCX, 51KB)

    Plan sytuacyjny:

    D2_Plan sytuacyjny

    Opis techniczny:

    02_Opis techniczny

    5 odpowiedzi na “Koncepcja obsługi komunikacyjnej budynku usługowego przy ul. Dobrego Pasterza”

    1. Iwona pisze:

      1. Przejazd rowerowy oraz przejście dla pieszych należy wyposażyć w dedykowane oświetlenie zgodnie z wytycznymi ministerstwa. Dodatkowo z uwagi na szeroką pwowierzchnię wyłączoną z ruchu jest miejsce na wykonanie większego azylu niż zaproponowany 2,0m x 2,0m.
      2. Sprawdzić widoczność na wyjeździe ze zjazdu na ścieżkę rowerową też z uwzględneiniem geometrii. Należy zapewnić odpowiednią przestrzeń wolną od przeszkod.

    2. Kamil Bieniek pisze:

      Wnoszę o zachowanie nawierzchni i niwelety drogi dla rowerów oraz chodnika na zjazdach.

    3. Stoch Jakub pisze:

      1. Do podstawy opracowania należy dołączyć dokument: Zarządzenie nr 3113/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 15 listopada 2018 r. w sprawie wprowadzenia „Standardów technicznych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej Miasta Krakowa”

      2. Proszę nie projektować wtopionych krawężników na 0 cm tylko wykonać tzw. „łączenie bezszwowe”.

      3. Ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ul. Bora Komorowskiego od skrzyżowania z ul. Dobrego Pasterza proszę zastąpić wydzieloną drogą rowerową i chodnikiem. Infrastruktura rowerowa po północnej stronie Bora-Komorowskiego powinna od początku być wykonywana jak oddzielony chodnik i DDR i należy dążyć do przebudowy w ten sposób ze względu na coraz większy ruch pieszych i rowerzystów oraz budowę Północnej Obwodnicy Krakowa

      4. Ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż ul. Dobrego Pasterza od skrzyżowania z ul. Jurczaka proszę zastąpić wydzieloną drogą rowerową i chodnikiem, w szczególności ze względu na istniejący przystanek autobusowy i związany z tym intensywny ruch pieszych .

    4. Maciej pisze:

      Komentarz uzupełniający:
      Odnośnie łącznika do Bora-Komorowskiego w stanie istniejącym jest tam powierzchnia wyłączona z ruchu, więc należy w ramach inwestycji zlikwidować nieużywany fragment jezdni i zastąpić go zieleńcem.

    5. Maciej pisze:

      Dzień dobry,

      Przesyłam kilka uwag do projektu:
      1. Projektowany ciąg pieszo-rowerowy na wysokości przystanku autobusowego Os. Oświecenia będzie niebezpieczny dla pasażerów korzystających z autobusów i rowerzystów. Takie kolizyjne miejsca nie powinny być projektowane dla nowej infrastruktury rowerowej. Należy poprowadzić za przystankiem pełnowymiarową drogę rowerową lub też przebudować zatokę autobusową i zwęzić pas ruchu ogólnego z 4,60 m do 3,5 m.
      2. Na projektowanych zjazdach należy zachować ciągłość niwelety oraz nawierzchni chodnika i drogi rowerowej.
      3. Przejazd rowerowy przez ul. Dobrego Pasterza na wysokości projektowanej inwestycji powinien zapewniać możliwość przejazdu na drugą stronę Dobrego Pasterza w obu kierunkach. Istniejąca droga rowerowa po północnej stronie ulicy urywa się kilka metrów przed projektowanym przejazdem rowerowym. Proszę uwzględnić dobudowę fragmentu drogi rowerowej do przejazdu, aby umożliwic przejazd rowerem na obie strony Dobrego Pasterza.
      4. Skoro łącznik z Dobrego Pasterza do Bora-Komorowskiego będzie nadal jednokierunkowy (dwa pasy w stronę Huty) to po co projektuje się wyokrąglenie jezdni łącznika z północna jezdnią Bora-Komorowskiego? Przecież to zbędne usuwanie zieleni i “betonowanie” przestrzeni. Należy zachować istniejącą geometrię północnego narożnika wlotu łącznika w Bora-Komorowskiego.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Maksymalny rozmiar wszystkich plików łącznie to: 5 MB. Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf. Linki do YouTube, Facebook, Twitter i innych serwisów wstawione w tekście komentarza zostaną automatycznie osadzone. Drop files here