Przebudowa chodnika w celu dostosowania do ruchu pieszego i rowerowego przy ul. Boruty-Spiechowicza - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Przebudowa chodnika w celu dostosowania do ruchu pieszego i rowerowego przy ul. Boruty-Spiechowicza

    Opublikowano: 15.07.2015 11:02

    Przebudowa chodnika w celu dostosowania do ruchu pieszego i rowerowego przy ul. Boruty-Spiechowicza po stronie os. Handlowego od ul.  Andersa do al. Jana Pawła II w granicy istniejącego pasa drogowego na działkach nr 100, 101, 159 obr. 51 – Nowa Huta.

    Ostateczna wersja projektu

    Pobierz (PDF, 2.26MB)

    Pełna dokumentacja

    Opinia audytu:

    Pobierz (DOC, 82KB)

    Pobierz (PDF, 1.01MB)

    Pobierz (PDF, 685KB)

    Termin składania uwag w formie komentarzy: 22.08.2015

    6 odpowiedzi na “Przebudowa chodnika w celu dostosowania do ruchu pieszego i rowerowego przy ul. Boruty-Spiechowicza”

    1. marcin wojcik pisze:

      Projektant zapewnia, ze problematyczna kwestia odwodnienia w rejonach wyniesionych przejazdow rowerowych przez drogi wewnetrzne zostanie rozwiazana z pozytywnym wyniekiem dla bezpieczenstwa ruchu pieszych i rowerzystow

    2. marcin wojcik pisze:

      Zespół audytowy wnioskuje o doprojektowanie “4 wlotu” skrzyżowania, czyli podlaczenia projektowanej drogi dla rowerow z ul. Wisniowy sad. Natomiast polaczenie DDR z “parkiem” po stronie os. kolorowego zespol sugeruje wykonac przejazdem rowerowym polaczonym jednostronnie z przejsciem dla pieszych.

    3. adinek pisze:

      – nie stosować promieni łuków mniejszych niż 4 m (zgodnie z standardami technicznymi dla infrastruktury rowerowej Miasta Krakowa)
      – rozważyć zmianę szerokości DDR i chodnika – odpowiednio 2,5 i 3,5 m.

      • marcin wojcik pisze:

        Projektant tłumaczy, że z powodu rosnącego, starego drzewa jest problem z zaprojektowaniem ddr o minimalnym promieniu skrętu 4 m i uchronieniu drzewa przed wycinką. Projektant zapewnia jednak, że podejmie wysiłek dochowania minimalnego promienia

    4. Bartek444 pisze:

      Nie stosować krawężników ani obrzeży na wjazdach prostopadle do DDR, zastosować obrzeże wzdłuż DDR, a prostopadle do wjazdu.
      Drogę dla rowerów w miejscach zaznaczonych jako czerwone wykonać z masy bitumicznej w kolorze czerwonym układanej
      mechanicznie. Nie stosować czerwonej farby do pomalowania czarnej masy!

    5. LukaszCh pisze:

      Należy zachować ciągłości ddr z betonu asfaltowego w kolorze czerwonym na przecięciu z drogami wewnętrznymi (km 0+044,24, km 0+136,86). Na planie sytuacyjnym przedstawić domiary do przeszkód punktowych (latarni, reklam), które pozwolą na weryfikację czy została zachowana skrajnia.