1. Zwęzić pasy ruchu i ewentualne dodać parking wzdłuż jezdni ale NIE NA CHODNIKU.
2. Przejścia dla pieszych i zjazdy wykonać jako wyniesione do poziomu chodnika.
3. Po południowej stronie ulicy Hodura jest wydeptana zieleń co świadczy o tym, że chodzą tamtędy ludzie, więc albo należy wyznaczyć tam chodnik, ale nasadzić roślinność która zachęci do poruszania się chodnikiem po północnej stronie. Jeśli rozwiązaniem będzie chodnik, trzeba przemyśleć jak sprawić aby nie parkowały tam pojazdy.
4. Po północnej stronie ulicy na chodniku mogą parkować pojazdy. Trzeba pomyśleć co zrobić aby to uniemożliwić.
5. Zastosować cichy asfalt.
Zrobić przejazd dla rowerów z ul Hodura na Kamieńskiego i Pows. Śląsk.
Zrobić przejazd dla aut z ul Hodura na Kamieńskiego i Pows. Śląsk.
Zrobić przejście dla pieszych, rowerów Na Tischnera od Kamieńskiego przy Hodura
Wyznaczyć pas dla rowerów na Hodura
Wnoszę o:
1. Zwężenie jezdni do szerokości 6,00m (jeśli np. wymagane jest to przez ruch pojazdów ciężkich na tej ulicy) lub 5,00m.
2. Rozważenie wykształcenia quasi-zatok postojowych, jak na załączonej grafice. W tej okolicy występuje bardzo duża presja parkingowa. Obecnie pojazdy parkują częściowo na chodniku, ale oznacza to za mało miejsca dla pieszych. Jeśli nie chcielibyśmy używać słupków, można stworzyć taką quasi-zatokę, sugerującą odpowiednie miejsce do parkowania.
3. Zaprojektowanego wyniesionego przejścia dla pieszych przy ul. Tischnera.
4. Zachowanie nawierzchni i niwelety chodnika na zjazdach oraz na skrzyżowaniu z ul. Głogowską.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
1. Zwęzić pasy ruchu i ewentualne dodać parking wzdłuż jezdni ale NIE NA CHODNIKU.
2. Przejścia dla pieszych i zjazdy wykonać jako wyniesione do poziomu chodnika.
3. Po południowej stronie ulicy Hodura jest wydeptana zieleń co świadczy o tym, że chodzą tamtędy ludzie, więc albo należy wyznaczyć tam chodnik, ale nasadzić roślinność która zachęci do poruszania się chodnikiem po północnej stronie. Jeśli rozwiązaniem będzie chodnik, trzeba przemyśleć jak sprawić aby nie parkowały tam pojazdy.
4. Po północnej stronie ulicy na chodniku mogą parkować pojazdy. Trzeba pomyśleć co zrobić aby to uniemożliwić.
5. Zastosować cichy asfalt.
Zrobić przejazd dla rowerów z ul Hodura na Kamieńskiego i Pows. Śląsk.
Zrobić przejazd dla aut z ul Hodura na Kamieńskiego i Pows. Śląsk.
Zrobić przejście dla pieszych, rowerów Na Tischnera od Kamieńskiego przy Hodura
Wyznaczyć pas dla rowerów na Hodura
Wnoszę o:
1. Zwężenie jezdni do szerokości 6,00m (jeśli np. wymagane jest to przez ruch pojazdów ciężkich na tej ulicy) lub 5,00m.
2. Rozważenie wykształcenia quasi-zatok postojowych, jak na załączonej grafice. W tej okolicy występuje bardzo duża presja parkingowa. Obecnie pojazdy parkują częściowo na chodniku, ale oznacza to za mało miejsca dla pieszych. Jeśli nie chcielibyśmy używać słupków, można stworzyć taką quasi-zatokę, sugerującą odpowiednie miejsce do parkowania.
3. Zaprojektowanego wyniesionego przejścia dla pieszych przy ul. Tischnera.
4. Zachowanie nawierzchni i niwelety chodnika na zjazdach oraz na skrzyżowaniu z ul. Głogowską.