“W celu możliwości kontynuacji ruchu pieszego w stronę granicy Miasta z uwagi na trudne warunki, czyli istniejące elementy infrastruktury (słupy teletechniczne oraz elementy odwodnienia) zaprojektowano fragment chodnika o szerokości 1,0m.”
Jakkolwiek chodnik o takiej szerokości nie spełnia formalnych wymagań, tak można taką decyzję zrozumieć, ze względu na bardzo krótki jego fragment i brak kontynuacji po drugiej stronie granicy Miasta. Należy jednak zauważyć, że po stronie Zielonek chodnik jest, tylko znajduje się po wschodniej stronie drogi. Oznakowane przejście dla pieszych będzie budowane kawałek dalej na południe, jak wg zaznaczonego na mapie układu drogowego”, który zdaje się być częścią projektu Trasy Wolbromskiej. W opisie technicznym nie ma ani słowa o tym, a jest to dość istotna informacja.
Jednakże wydaje się, że będzie przerwa w ciągłości chodnika pomiędzy układem budowanym w ramach TW, a chodnikiem po stronie Zielonek (patrz: grafiki). Należy koniecznie w takim razie zaprojektować ciągły chodnik także po stronie wschodniej, lub co najmniej przejście sugerowane na wysokości przedmiotowej inwestycji.
2. Na zjeździe należy zachować nawierzchnię i niweletę chodnika.
3. Na terenie inwestycji należałoby zaprojektować wygodne dojście piesze od projektowanego chodnika wzdłuż ul. Glogera do budynków.
1. Proszę o doprowadzenie chodnika do granicy miasta. Między zakresem proponowanej przebudowy a granicą jest zaledwie kilka metrów.
2. Proszę o stosowanie wszędzie chodnika o szerokości co najmniej minimalnej. Chodnik o szerokości 1m nie jest właściwy
3. Proszę o większą konsekwencję w stosowaniu linii ciągłych i przerywanych w sposób zgodny z legendą, którą się samemu zaproponowało. Obecnie jeden z krawężników na zjeździe jest oznaczony linią ciągłą, a drugi przerywaną. Fioletowa linia oznaczona na legendzie nie występuje na rysunku, a prawdopodobnie w zamian za nią występuje linia przerywana.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
1. W opisie technicznym można przeczytać:
“W celu możliwości kontynuacji ruchu pieszego w stronę granicy Miasta z uwagi na trudne warunki, czyli istniejące elementy infrastruktury (słupy teletechniczne oraz elementy odwodnienia) zaprojektowano fragment chodnika o szerokości 1,0m.”
Jakkolwiek chodnik o takiej szerokości nie spełnia formalnych wymagań, tak można taką decyzję zrozumieć, ze względu na bardzo krótki jego fragment i brak kontynuacji po drugiej stronie granicy Miasta. Należy jednak zauważyć, że po stronie Zielonek chodnik jest, tylko znajduje się po wschodniej stronie drogi. Oznakowane przejście dla pieszych będzie budowane kawałek dalej na południe, jak wg zaznaczonego na mapie układu drogowego”, który zdaje się być częścią projektu Trasy Wolbromskiej. W opisie technicznym nie ma ani słowa o tym, a jest to dość istotna informacja.
Jednakże wydaje się, że będzie przerwa w ciągłości chodnika pomiędzy układem budowanym w ramach TW, a chodnikiem po stronie Zielonek (patrz: grafiki). Należy koniecznie w takim razie zaprojektować ciągły chodnik także po stronie wschodniej, lub co najmniej przejście sugerowane na wysokości przedmiotowej inwestycji.
2. Na zjeździe należy zachować nawierzchnię i niweletę chodnika.
3. Na terenie inwestycji należałoby zaprojektować wygodne dojście piesze od projektowanego chodnika wzdłuż ul. Glogera do budynków.
1. Proszę o doprowadzenie chodnika do granicy miasta. Między zakresem proponowanej przebudowy a granicą jest zaledwie kilka metrów.
2. Proszę o stosowanie wszędzie chodnika o szerokości co najmniej minimalnej. Chodnik o szerokości 1m nie jest właściwy
3. Proszę o większą konsekwencję w stosowaniu linii ciągłych i przerywanych w sposób zgodny z legendą, którą się samemu zaproponowało. Obecnie jeden z krawężników na zjeździe jest oznaczony linią ciągłą, a drugi przerywaną. Fioletowa linia oznaczona na legendzie nie występuje na rysunku, a prawdopodobnie w zamian za nią występuje linia przerywana.