W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać
zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Więcej informacji
1. Rozważyć zmniejszenie rozmiaru skrzyżowania ulic Ivo Andricia/Włoskiej/Białoruskiej poprzez zmniejszenie promienia np. do 6m. To jest droga wewnątrz gęstego osiedla.
2. Chodnik przylegający do w/w skrzyżowania powinien mieć zapewnioną minimalną szerokość 2,30m, zgodnie z przepisami. Można zwęzić wlot z ul. Ivo Andricia do 5,00m.
3. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na nowoprojektowanym zjeździe z w/w skrzyżowania.
4. Zapewnić połączenie piesze między w/w skrzyżowaniem a ul. Dauna, o szerokości min. 2,5m (szerokość pozwalająca swobodne minięcie się trzech pieszych). Jest to gęsto zabudowane osiedle, a ta trasa będzie skracała i ułatwiała dojście do przystanku tramwajowego.
5. Obecne połączenie piesze zaślepionej ul. Dauna z ul. Nowosądecką nie jest akceptowalne wg dzisiejszych standardów (chociażby nie jest dostępne dla osób niepełnosprawnych – grafika w załączniku). Przebudować je zapewniając wygodne warunki dla pieszych o ograniczonej mobilności oraz rowerzystów. Uważać przy tym, by nie wyciąć istniejących drzew.
6. Uwaga dodatkowa: jeśli na tej działce jest planowana zabudowa mieszkaniowa, to zalecane jest by obsadzić drzewami i zielenią obszar między budynkiem a ul. Nowosądecką, chociażby z racji dużego ruchu i hałasu od ul. Nowosądeckiej.
I może jakieś rowerowe połączenie zaślepionej Dauna z Nowosądecką ??
A co będzie oświetlać skrzyżowanie, jak już się zlikwiduje latarnie? Dlaczego chodnik w kierunku zachodnim nie może być przedłużony do łącznika między Nowosądecką, a Białoruską?