Przebudowa rejonu skrzyżowania ulic Ivo Andricia, Włoskiej i Białoruskiej - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Przebudowa rejonu skrzyżowania ulic Ivo Andricia, Włoskiej i Białoruskiej

    Opublikowano: 6.09.2023 09:07

    3 odpowiedzi na “Przebudowa rejonu skrzyżowania ulic Ivo Andricia, Włoskiej i Białoruskiej”

    1. Kamil Bieniek pisze:

      1. Rozważyć zmniejszenie rozmiaru skrzyżowania ulic Ivo Andricia/Włoskiej/Białoruskiej poprzez zmniejszenie promienia np. do 6m. To jest droga wewnątrz gęstego osiedla.

      2. Chodnik przylegający do w/w skrzyżowania powinien mieć zapewnioną minimalną szerokość 2,30m, zgodnie z przepisami. Można zwęzić wlot z ul. Ivo Andricia do 5,00m.

      3. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na nowoprojektowanym zjeździe z w/w skrzyżowania.

      4. Zapewnić połączenie piesze między w/w skrzyżowaniem a ul. Dauna, o szerokości min. 2,5m (szerokość pozwalająca swobodne minięcie się trzech pieszych). Jest to gęsto zabudowane osiedle, a ta trasa będzie skracała i ułatwiała dojście do przystanku tramwajowego.

      5. Obecne połączenie piesze zaślepionej ul. Dauna z ul. Nowosądecką nie jest akceptowalne wg dzisiejszych standardów (chociażby nie jest dostępne dla osób niepełnosprawnych – grafika w załączniku). Przebudować je zapewniając wygodne warunki dla pieszych o ograniczonej mobilności oraz rowerzystów. Uważać przy tym, by nie wyciąć istniejących drzew.

      6. Uwaga dodatkowa: jeśli na tej działce jest planowana zabudowa mieszkaniowa, to zalecane jest by obsadzić drzewami i zielenią obszar między budynkiem a ul. Nowosądecką, chociażby z racji dużego ruchu i hałasu od ul. Nowosądeckiej.

    2. Łukasz Dudek pisze:

      I może jakieś rowerowe połączenie zaślepionej Dauna z Nowosądecką ??

    3. Łukasz Dudek pisze:

      A co będzie oświetlać skrzyżowanie, jak już się zlikwiduje latarnie? Dlaczego chodnik w kierunku zachodnim nie może być przedłużony do łącznika między Nowosądecką, a Białoruską?