Przebudowa skrzyżowania ulic Rejtana, Warneńczyka i Pl. Serkowskiego polegająca na wykonaniu wyniesienia - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Przebudowa skrzyżowania ulic Rejtana, Warneńczyka i Pl. Serkowskiego polegająca na wykonaniu wyniesienia

    Opublikowano: 20.10.2023 09:17

    6 odpowiedzi na “Przebudowa skrzyżowania ulic Rejtana, Warneńczyka i Pl. Serkowskiego polegająca na wykonaniu wyniesienia”

    1. Kamil Bieniek pisze:

      1. Projekt zakłada nieruszanie krawężników. Jednakże jezdnie wlotów w tym miejscu są bardzo szerokie, mają 8m szerokości lub więcej. Należy je zwęzić (max 6m) i dostosować do charakteru tych lokalnych uliczek. Zaoszczędzone miejsce przeznaczyć na poszerzenie chodników lub wprowadzenie małych zieleńców.

      2. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjeździe.

      3. Zwrócić uwagę, by nie stosować kostki o kolorze czerwonym – taka kostka ma w rzeczywistości kolor różowy i ma niskie walory estetyczne (a mówimy o obszarze w centrum). Kolor kostki nie jest sprecyzowany w opisie technicznym, ale z doświadczenia można się obawiać takiego koloru.

      • Boris pisze:

        Ad. 3. Może zamiast stosowania kostki brukowej warto rozważyć nawierzchnię asfaltową na projektowanym wyniesieniu?

    2. adam pisze:

      Zapewnić przejazd dla MPK

      • Kamil Bieniek pisze:

        Na tych ulicach nie będzie żadnego ruchu autobusów KMK, nie przesadzajmy.

        • adam pisze:

          To nie znaczy że mamy tworzyć sztuczne bariery dla MPK, będzie objazd i MPK nie przejedzie

          • Boris pisze:

            A co tutaj jest barierą? Chyba najprędzej źle zaparkowane samochody. Pisanie pod niemal każdym audytem o zachowaniu przejezdności dla pojazdów MPK zahacza o zwykły trolling.