W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać
zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Więcej informacji
1. Projekt zakłada nieruszanie krawężników. Jednakże jezdnie wlotów w tym miejscu są bardzo szerokie, mają 8m szerokości lub więcej. Należy je zwęzić (max 6m) i dostosować do charakteru tych lokalnych uliczek. Zaoszczędzone miejsce przeznaczyć na poszerzenie chodników lub wprowadzenie małych zieleńców.
2. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjeździe.
3. Zwrócić uwagę, by nie stosować kostki o kolorze czerwonym – taka kostka ma w rzeczywistości kolor różowy i ma niskie walory estetyczne (a mówimy o obszarze w centrum). Kolor kostki nie jest sprecyzowany w opisie technicznym, ale z doświadczenia można się obawiać takiego koloru.
Ad. 3. Może zamiast stosowania kostki brukowej warto rozważyć nawierzchnię asfaltową na projektowanym wyniesieniu?
Zapewnić przejazd dla MPK
Na tych ulicach nie będzie żadnego ruchu autobusów KMK, nie przesadzajmy.
To nie znaczy że mamy tworzyć sztuczne bariery dla MPK, będzie objazd i MPK nie przejedzie
A co tutaj jest barierą? Chyba najprędzej źle zaparkowane samochody. Pisanie pod niemal każdym audytem o zachowaniu przejezdności dla pojazdów MPK zahacza o zwykły trolling.