W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać
zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Więcej informacji
Wszyscy zgromadzeni zgodzili sie na likwidacje jedynej zatoki przystankowej. Jedynie Zespo
Na odcinku 29-37 rozważyć przeniesienie pasa zieleni pomiędzy jezdnię a chodnik.
Rozważyć postawienie stojaków rowerowych przy przejściach by zablokować nielegalne parkowanie.
1. Zastosować wyniesione tarcze skrzyżowania na skrzyżowaniach ul. Bieżanowskiej z: ul. Młodzieży, ul. Podmiłów, ul. Jerzmanowskiego.
2. Rozważyć likwidację zatoki autobusowej w rejonie cmentarza (pozostałe przystanki znajdują się na jezdni).
3. Wjazdy bramowe wykonać tak, aby zapewniały ciągłość chodnika.
4. Na skrzyżowaniu z ul. Młodzieży zmniejszyć szerokość pasa ruchu z 4,0m na 3,0m (“zabrany” metr wykonać z innego rodzaju nawierzchni).
5. Na skrzyżowaniu z ul. Jerzmanowskiego zastosować mniejszy promień łuku, a poszerzenie jezdni wykonać z innego rodzaju nawierzchni (rozwiązanie analogiczne jak zaproponowane przy skrzyżowaniu z ul. Młodzieży).