1. Proszę wyspę azylu poszerzyć do 2,5 m kosztem pasów ruchu. Proszę przyjąć układ: pas ruchu 3,5 m + 2,55 m + 3,5 m + 3 m (pas do prawoskrętu).
2. Prosze nie projektować krawężnika oraz ścieku z kostki brukowej między ciągiem pieszo-rowerowym a jezdnią.
3. Proszę przeanalizować wykonanie po stronie północnej fragmentu drogi rowerowej wyprowadzonej z odpowiednią geometrią ułatwiającą przejazd większym rowerem z przyczepką.
4. Czy jest to projekt realizowany w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego? O ile pamiętam to ten przejazd miał się znajdować na skrzyżowaniu z drogą dojazdową do stacji Shell i marketu Kaufland a nie 200 m dalej. W tamtej lokalizacji byłby bardziej przydatny.
Rok później, bo jakoś mi ten audyt umknął. Byłem autorem projektu BO i chodziło zasadniczo o ten przejazd. Na skrzyżowaniu przy stacji Shell nie ma PdP, więc byłaby to duża zmiana. Ja jeśli potrzebuję przejechać robię to w ruchu ogólnym, a jeśli ktoś nie chce tak to poza wyjeżdżającymi z Shella i biurowca za nim, może zmienić stronę albo przy tramwaju albo na nowo tworzonym przejeździe.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
1. Proszę wyspę azylu poszerzyć do 2,5 m kosztem pasów ruchu. Proszę przyjąć układ: pas ruchu 3,5 m + 2,55 m + 3,5 m + 3 m (pas do prawoskrętu).
2. Prosze nie projektować krawężnika oraz ścieku z kostki brukowej między ciągiem pieszo-rowerowym a jezdnią.
3. Proszę przeanalizować wykonanie po stronie północnej fragmentu drogi rowerowej wyprowadzonej z odpowiednią geometrią ułatwiającą przejazd większym rowerem z przyczepką.
4. Czy jest to projekt realizowany w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego? O ile pamiętam to ten przejazd miał się znajdować na skrzyżowaniu z drogą dojazdową do stacji Shell i marketu Kaufland a nie 200 m dalej. W tamtej lokalizacji byłby bardziej przydatny.
Rok później, bo jakoś mi ten audyt umknął. Byłem autorem projektu BO i chodziło zasadniczo o ten przejazd. Na skrzyżowaniu przy stacji Shell nie ma PdP, więc byłaby to duża zmiana. Ja jeśli potrzebuję przejechać robię to w ruchu ogólnym, a jeśli ktoś nie chce tak to poza wyjeżdżającymi z Shella i biurowca za nim, może zmienić stronę albo przy tramwaju albo na nowo tworzonym przejeździe.