Wariant II jest bardziej preferowany z uwagi na zachowanie istniejącej zieleni oraz uspokojenie ruchu. Zresztą, po zdjęciach satelitarnych i Google Street View można zobaczyć, że ulica ta cechuje się małym ruchem i obecnie już kierowcy i tak parkują na jezdni, zwężając jej szerokość (zrzut ekranu w załączniku).
Zdecydowanie bardziej korzystny wydaje się wariant II, który zapewni uspokojenie ruchu w tej lokalizacji dzięki zawężeniu jezdni oraz nie będzie powodować wycinek zieleni.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Wariant II jest bardziej preferowany z uwagi na zachowanie istniejącej zieleni oraz uspokojenie ruchu. Zresztą, po zdjęciach satelitarnych i Google Street View można zobaczyć, że ulica ta cechuje się małym ruchem i obecnie już kierowcy i tak parkują na jezdni, zwężając jej szerokość (zrzut ekranu w załączniku).
Zdecydowanie bardziej korzystny wydaje się wariant II, który zapewni uspokojenie ruchu w tej lokalizacji dzięki zawężeniu jezdni oraz nie będzie powodować wycinek zieleni.