1. Szerokość 1,80m to jednak trochę wąsko, zwłaszcza gdy od jednej strony mamy mur oporowy. Wnoszę o rozważenie, czy szerokość 2,00m by była jeszcze możliwa do wdrożenia bez dużych przeszkód.
2. Wspomniany przez poprzednika buspas jest dość karkołomnym i nieprostym pomysłem, jednak miałby sporo sensu. W tym miejscu tworzą się popołudniami korki do skrzyżowania z ul. Puszkarską. Jakkolwiek ciągły buspas do ul. Puszkarskiej by wymagał przebudowy wiaduktów, tak nawet ~250m do pierwszej (lub drugiej) łącznicy zjazdowej by sporo dał w przyspieszeniu przejazdu autobusów.
Wnoszę o rozważenie takiego rozwiązania, a przynajmniej rozważenie, czy byłaby możliwość odsunięcia konstrukcji muru oporowego od jezdni na tyle, by w przyszłości bez większych przeszkód dobudować tam dodatkowy pas ruchu w kierunku ul. Puszkarskiej.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
1. Szerokość 1,80m to jednak trochę wąsko, zwłaszcza gdy od jednej strony mamy mur oporowy. Wnoszę o rozważenie, czy szerokość 2,00m by była jeszcze możliwa do wdrożenia bez dużych przeszkód.
2. Wspomniany przez poprzednika buspas jest dość karkołomnym i nieprostym pomysłem, jednak miałby sporo sensu. W tym miejscu tworzą się popołudniami korki do skrzyżowania z ul. Puszkarską. Jakkolwiek ciągły buspas do ul. Puszkarskiej by wymagał przebudowy wiaduktów, tak nawet ~250m do pierwszej (lub drugiej) łącznicy zjazdowej by sporo dał w przyspieszeniu przejazdu autobusów.
Wnoszę o rozważenie takiego rozwiązania, a przynajmniej rozważenie, czy byłaby możliwość odsunięcia konstrukcji muru oporowego od jezdni na tyle, by w przyszłości bez większych przeszkód dobudować tam dodatkowy pas ruchu w kierunku ul. Puszkarskiej.
Zaprojektować barierkę oddzielającą chodnik od jezdni, gdyż jest tam bardzo duże natężenie ruchu, a ograniczenie prędkości wynosi 70 km/h.
Rozważyć budowę buspasa i DDR, oznakowania przejść dla pieszych na węźle na wiadukcie na Kamieńskiego.