Remont ul. Basztowej - ZTP Kraków

  • Audyty zamknięte

    Remont ul. Basztowej

    Opublikowano: 23.07.2015 15:16

    Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 79KB)

    II Audyt

    Pobierz (PDF, 2.09MB)

    Pobierz (PDF, 2.2MB)

    Pobierz (PDF, 417KB)

    Pobierz (PDF, 450KB)

    Opinia audytu z dnia 7.08.2015 r.

    Pobierz (DOC, 79KB)

    Wariant A:

    Pobierz (PDF, 1.49MB)

    Pobierz (PDF, 379KB)

    Wariant B:

    Pobierz (PDF, 1.49MB)

    Pobierz (PDF, 400KB)

    Termin składania uwag w formie komentarzy: 6.08.2015 r.

    5 odpowiedzi na “Remont ul. Basztowej”

    1. Kubuś Puchatek pisze:

      Nie da się usunąć tych miejsc postojowych? Zwłaszcza pod NBP? I czy
      drzewa muszą być takimi “samotnymi wyspami” – nie można ich połączyć w
      dłuższy pas zieleni?

    2. czeresnik pisze:

      Esowanie DDR przy dworcu głównym w wariancie 2 jest absurdalne — tworzą się trzy niebezpieczne miejsca: raz DDR wchodzi w miejsce obecnego chodnika po stronie zachodniej, dwa — pojawia się punkt kolizyjny z pieszymi wychodzącymi z przejścia podziemnego. Trzy — DDR przebiega potem tuż przy obmurowaniu przejścia podziemnego, co stwarza ryzyko kolizji oraz być może narusza skrajnię DDR.

      W tym miejscu lepszy jest wariant 1. Natomiast w wariancie 2 lepiej rozwiązano wylot ul. Sławkowskiej.

      Zgadzam się z opinią o miejscach postojowych przy NBP — nie powinno być tam ukośnego parkownia, dla pieszych zostaje bardzo mało miejsca!

    3. Kubuś Puchatek pisze:

      Jeszcze parę uwag:
      – zawęzić wlot ul. Zacisze (7,3m->3,0m)
      – zabezpieczyć przed nielegalnym parkowaniem (słupki, stojaki rowerowe) rejon przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ul. Basztowej z ul. Zacisze, a także w rejonie Placu Matejki (po obu stronach)
      – skośne zatoki postojowe ograniczają widoczność w rejonie przejścia dla pieszych przy Placu Matejki

      – wszystkie zatoki postojowe (jeśli nie da się ich usunąć) zabezpieczyć słupkami, by wymusić parkowanie zgodne z geometrią zatoki

    4. Kubuś Puchatek pisze:

      Odnośnie Sławkowskiej:
      – rozważyć zawężenie przekroju ul. Sławkowskiej z 7,0m (jak dla drogi zbiorczej) na 5,0m (jak dla drogi dojazdowej); zwłaszcza że ww. ulica znajduje się w strefie zamieszkania
      – zastosować promienie łuków <8m, np. R=4m (skręt w prawo wykonują tylko rowery)
      – na długości przejścia dla pieszych zastosować inny rodzaj nawierzchni – kontrastujący z jezdnią
      – w przypadku braku możliwości zawężenia jezdni – zastosować zawężenia w rejonie przejść dla pieszych (rys.) – (skrócenie drogi pieszym + lepsza widoczność przejścia; dodatkowo efekt "bramy" na wjeździe w Sławkowską)

    5. piter777 pisze:

      1. Myślę, że warto połączyć pojedyncze drzewa w dłuższe pasy zieleni w podobnej formie jak na wyremontowanym fragmencie ul. Podwale.
      2. Przebieg trasy rowerowej jest lepszy w wariancie gdzie biegnie ona w pasie autobusowym.
      3. Przy NBP nie powinno być parkowania skośnego, a równoległe.
      4. Powinna być możliwość przejazdu ścieżką rowerową na wprost z pl. Matejki w Planty. Na projekcie jest tam projektowane wygrodzenie oraz nieobniżony krawężnik.
      5. Wlot ul. Zacisze mógłby być węższy. Czy jest tam projektowane wyniesienie skrzyżowania lub przejścia dla pieszych?
      6. Skręt w lewo powinien odbywać się z pasa do ruchu samochodowego a nie z PAT.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *