Moim zdaniem należałoby stworzyć rondo turbinowe. Aktualnie przez to skrzyżowanie jeździ dużo samochód, aby ułatwić im przejazd powinno powstać w tym miejscu rondo turbinowe
1. Chodniki projektować po prostej ścieżce, najlepiej o szerokości 2,50m (szerokość pozwalająca na swobodne minięcie się trzech pieszych). Odsunąć od jezdni tam, gdzie to możliwe i oddzielić od niej zieleńcem. Możliwe odgięcia lub lokalne zwężenia w celu ochrony drzew.
2. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach. Rozważyć niewielkie wydłużenie zakresu po stronie wschodniej, aby utworzyć wyniesiony chodnik poprzez zjazd do bloków na działce 293/6.
3. Projekt zakłada niestety wycinkę sporej liczby drzew wokół skrzyżowania. Przeanalizować możliwość zmian, np. zmniejszenia średnicy ronda w celu ochrony drzewa nr 2 (jeśli nadal zachowana będzie przejezdność dla autobusów), lub możliwość wkomponowania drzewa nr 1 w wyspę centralną. Rząd drzew nr 4 można spróbować zachować poprzez odsunięcie chodnika od jezdni (jak na grafice). Drzewa nr 3, 5 i 6 nie mają kolizji z inwestycją, ale uważać na nie.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Moim zdaniem należałoby stworzyć rondo turbinowe. Aktualnie przez to skrzyżowanie jeździ dużo samochód, aby ułatwić im przejazd powinno powstać w tym miejscu rondo turbinowe
1. Chodniki projektować po prostej ścieżce, najlepiej o szerokości 2,50m (szerokość pozwalająca na swobodne minięcie się trzech pieszych). Odsunąć od jezdni tam, gdzie to możliwe i oddzielić od niej zieleńcem. Możliwe odgięcia lub lokalne zwężenia w celu ochrony drzew.
2. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach. Rozważyć niewielkie wydłużenie zakresu po stronie wschodniej, aby utworzyć wyniesiony chodnik poprzez zjazd do bloków na działce 293/6.
3. Projekt zakłada niestety wycinkę sporej liczby drzew wokół skrzyżowania. Przeanalizować możliwość zmian, np. zmniejszenia średnicy ronda w celu ochrony drzewa nr 2 (jeśli nadal zachowana będzie przejezdność dla autobusów), lub możliwość wkomponowania drzewa nr 1 w wyspę centralną. Rząd drzew nr 4 można spróbować zachować poprzez odsunięcie chodnika od jezdni (jak na grafice). Drzewa nr 3, 5 i 6 nie mają kolizji z inwestycją, ale uważać na nie.
Brak na tym węźle przesiadkowym przystanków MPK
zrobić szersze chodniki pod przystanki MPK
dać sygnalizację na PDP
Skoro zakres przebudowy zakłada zmianę skrzyżowania na rondo to w jakim celu ma być stosowana sygnalizacja na przejściach?
żeby przypadkiem biedapiesi nie naruszyli świętej przepustowości