Przydałyby się przystanki i zatoki MPK pod linie autobusową.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
1. dalej procedować wariant II. Mur oporowy w wariancie I zawęża użytkowo szerokość chodnika
2. nawierzchnię chodnika wykonać z bezfazowych płyt chodnikowych i wymiarze 30×30 lub 50×50 – nie stosować kostki typu Behaton
3. zachować niweletę na całym remontowanym odcinku chodnika
4. zachować ciągłość chodnika na wjeździe na stację paliw. Wjazd na stację wykonać jako wyniesiony. Tak jak np tutaj: https://goo.gl/maps/ZjvFRtxwVt9Hfxka7 lub tutaj https://goo.gl/maps/hpeRdoBobpHBMMm57
5. Nie montować krawężników w poprzek chodnika
Przydałyby się przystanki i zatoki MPK pod linie autobusową.