1. Wariant pierwszy zakłada wycinkę wysokich drzew (których istnienie zostało zauważone w opisie technicznym), których strata przewyższa zyski z budowy chodnika w tym miejscu (niewielkie natężenie ruchu pieszych oraz niewielkie natężenie ruchu pojazdów). Należy przyjąć wariant II, który nie zakłada ich wycinki, a na czas wykonywania prac budowlanych odpowiednio je zabezpieczyć.
W załączniku grafiki przedstawiające lokację w/w drzew.
Jeśli ze względu na brak zachowanej skrajni nie jest możliwe wybudowanie chodnika o szer. 1,8m jak w wariancie II, należy rozważyć lokalne zwężenie jezdni do 5,5m na tym odcinku lub przeanalizować zasadność budowy chodnika na tym odcinku.
2. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach (lub co najmniej jego nawierzchnię).
3. Rozważyć zwężenie do 1 pasa ruchu na wysokości przejścia dla pieszych w celu uspokojenia ruchu bez konieczności montażu progów zwalniających. Na ul. Cechowej część kierowców potrafi jeździć z dużą prędkością. Wyspę zawężającą jezdnię wykonać jako trwałą lub z elementów przytwierdzanych do jezdni.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
1. Wariant pierwszy zakłada wycinkę wysokich drzew (których istnienie zostało zauważone w opisie technicznym), których strata przewyższa zyski z budowy chodnika w tym miejscu (niewielkie natężenie ruchu pieszych oraz niewielkie natężenie ruchu pojazdów). Należy przyjąć wariant II, który nie zakłada ich wycinki, a na czas wykonywania prac budowlanych odpowiednio je zabezpieczyć.
W załączniku grafiki przedstawiające lokację w/w drzew.
Jeśli ze względu na brak zachowanej skrajni nie jest możliwe wybudowanie chodnika o szer. 1,8m jak w wariancie II, należy rozważyć lokalne zwężenie jezdni do 5,5m na tym odcinku lub przeanalizować zasadność budowy chodnika na tym odcinku.
2. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach (lub co najmniej jego nawierzchnię).
3. Rozważyć zwężenie do 1 pasa ruchu na wysokości przejścia dla pieszych w celu uspokojenia ruchu bez konieczności montażu progów zwalniających. Na ul. Cechowej część kierowców potrafi jeździć z dużą prędkością. Wyspę zawężającą jezdnię wykonać jako trwałą lub z elementów przytwierdzanych do jezdni.
poszerzyć chodnik pod przystanki MPK