1. Chodniki zaprojektować jako odsunięty od jezdni i oddzielony od niej zieleńcem najlepiej z drzewami. Jest nawet szansa na zachowanie przez to istniejących drzew w zachodniej części opracowania (obecnie przeznaczonych do wycinki). Zachować minimalną szerokość chodnika 2,00m.
2. Nie kończyć projektowanego chodnika na zjeździe, tylko “przeciągnąć” go kilka metrów za zjazdy tak, aby mieć już je wybudowane na przyszłość. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach.
3. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika wzdłuż ul. Bunscha na przecięciu z ul. Obrońców Tobruku.
1. Brak możliwości wjazdu na/zjazdu z drogi dla rowerów po przeciwnej stronie.
2. Przejście dla pieszych wykonać ze zmianą nawierzchni jezdni np. kostka jak na chodniku, ale czerwona. Sprawdzić, czy da się wykonać je jako wyniesione; wyniesienie może obejmować najbliższy zjazd.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
zaprojektować jezdnię o szer. 6,5m i rondo z Bunscha
zarezerwować miejsce pod zatoki przystankowe autobusów MPK przy Bunscha
1. Chodniki zaprojektować jako odsunięty od jezdni i oddzielony od niej zieleńcem najlepiej z drzewami. Jest nawet szansa na zachowanie przez to istniejących drzew w zachodniej części opracowania (obecnie przeznaczonych do wycinki). Zachować minimalną szerokość chodnika 2,00m.
2. Nie kończyć projektowanego chodnika na zjeździe, tylko “przeciągnąć” go kilka metrów za zjazdy tak, aby mieć już je wybudowane na przyszłość. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach.
3. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika wzdłuż ul. Bunscha na przecięciu z ul. Obrońców Tobruku.
1. Brak możliwości wjazdu na/zjazdu z drogi dla rowerów po przeciwnej stronie.
2. Przejście dla pieszych wykonać ze zmianą nawierzchni jezdni np. kostka jak na chodniku, ale czerwona. Sprawdzić, czy da się wykonać je jako wyniesione; wyniesienie może obejmować najbliższy zjazd.