Trasa VeloPrądnik (VP) - ZTP Kraków

  • Audyty zamknięte

    Trasa VeloPrądnik (VP)

    Opublikowano: 23.07.2015 15:29

    Opracowanie  Koncepcji  Programowej  Budowy I Etapu  Zintegrowanej  Sieci  Tras  Rowerowych  w  Województwie  Małopolskim  z podziałem na zadania: Zadanie  nr  7  –  VeloPrądnik  (VP)

    Inwestor: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

    Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 70KB)

    Audyt III

    Pobierz (PDF, 10.69MB)

    Pobierz (PDF, 827KB)

    Pobierz (PDF, 1.53MB)

    Pobierz (PDF, 2.37MB)

    Pobierz (PDF, 1.47MB)

    Pobierz (PDF, 1.62MB)

    Pobierz (PDF, 3.95MB)

    Opinia  II audytu

    Pobierz (DOC, 76KB)

    Audyty II

    Pobierz (PDF, 7.84MB)

    Pobierz (PDF, 795KB)

    Pobierz (PDF, 1.57MB)

    Pobierz (PDF, 3.01MB)

    Pobierz (PDF, 2.26MB)

    Pobierz (PDF, 2.23MB)

    Pobierz (PDF, 2.48MB)

    Pobierz (PDF, 4.5MB)

    Opinia  I audytu z dnia 7.08.2015 r.

    Pobierz (DOC, 72KB)

    Pobierz (PDF, 771KB)

    Pobierz (PDF, 4.14MB)

    Pobierz (PDF, 962KB)

    Pobierz (PDF, 1.1MB)

    Pobierz (PDF, 4.27MB)

    Pobierz (PDF, 3.93MB)

    Pobierz (PDF, 3.23MB)

    Pobierz (PDF, 2.29MB)

    2 odpowiedzi na “Trasa VeloPrądnik (VP)”

    1. marcin wojcik pisze:

      Zespół audytowy sugeruje by na ul. Zielone Wzgórza na włączeniach ddr do ul. zastosować wyniesione skrzyżowania
      – odcinek pomiędzy ul. Zielona Wzgórza a Górnickiego poszerzyć DDR do 3m, na włączeniach również zastosować wyniesione skrzyżowania
      – na ul. Górnickiego zastosować progi wyspowe zamiast liniowych
      – zespól preferuje wariant z pasami rowerowymi w ul. Prądnickiej
      – wzdluż ul. Doktora Twardego należy zabezpieczyć ciąg pieszo-rowerowy przed nielegalnym parkowaniem

    2. robzrad pisze:

      @piter777:disqus:

      ad 2.4 nie jestem fachowcem, więc być może źle czytam te mapy, ale wydaje mi się, że od Opolskiej do Bratysławskiej ruch poprowadzony jest ulicą Prądnicką – i bardzo dobrze, każda inna opcja to byłaby jakaś pomyłka. Ulica jest tam dość szeroka, jest miejsce na jednokierunkowe pasy rowerowe (szersze niż teraz na Piastowskiej). CPR na pewno utrudniłby ruch rowerowy i pieszy.

      Ad 2.51: Tu zdecydowana zgoda – ruch powinien tam być w ruchu ogólnym. Po co tam wyznaczać CPR? Ruch samochodowy jest bardzo ograniczony, bo przez kładkę wolno przejeżdżać tylko samochodom ze specjalnym pozwoleniem (karetki i pracownicy szpitala?), a ulica jest stosunkowo szeroka. Obecny stan rzeczy jest optymalny, samochody, rowery i piesi poruszają się bezkonfliktowo razem, jeżdżę tamtędy od kilku lat dwa razy dziennie i nigdy nie byłem świadkiem problemu. Ulicą Twardego trasa również powinna iść ulicą, poprowadzenie jej chodnikem/CPR po lewej stronie (patrząc od szpitala Narutowicza) spowoduje trudność we włączeniu się w ulicę Prądnicką rowerzystom jadącym w kierunku ul. Długiej. Ewentualnie warto rozważyć jazdę lewą stroną dla planujących jechać przez park, a normalnie ulicą dla jadących w kierunku Długiej.

      ad 2.31 Między mostkiem a jest teraz kilka metrów chodnika – zakładam, że będzie to przebudowane na CPR lub DDR z chodnikiem obok?
      Jak będzie rozwiązany przejazd przez Opolską? Najlepszy byłby wariant zaproponowany przez @paparazzi97:disqus, czyli czwarty wlot skrzyżowania od północy, tylko dla rowerów.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *