Zmiana zagospodarowania bulwarów Wisły – Czerwieńskiego i Kurlandzkiego - ZTP Kraków

  • Audyty zamknięte

    Zmiana zagospodarowania bulwarów Wisły – Czerwieńskiego i Kurlandzkiego

    Opublikowano: 20.08.2015 08:58

    Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 77KB)

    Bulwar czerwieński

    Pobierz (PDF, 4.08MB)

    Pobierz (PDF, 3.87MB)

    Pobierz (PDF, 215KB)

    Pobierz (PDF, 214KB)

    Pobierz (PDF, 214KB)

    Pobierz (PDF, 214KB)

    Pobierz (PDF, 214KB)

    Pobierz (PDF, 214KB)

    Pobierz (PDF, 214KB)

    Pobierz (PDF, 215KB)

    Pobierz (PDF, 214KB)

    Pobierz (PDF, 214KB)

    Pobierz (PDF, 214KB)

    Pobierz (PDF, 215KB)

    Pobierz (PDF, 211KB)

    Pobierz (PDF, 210KB)

    Pobierz (PDF, 338KB)

    Pobierz (PDF, 321KB)

    Pobierz (PDF, 300KB)

    Pobierz (PDF, 305KB)

    Pobierz (PDF, 306KB)

    Pobierz (PDF, 382KB)

    Pobierz (PDF, 277KB)

    Pobierz (PDF, 382KB)

    Bulwar kurlandzki

    Pobierz (PDF, 666KB)

    Pobierz (PDF, 696KB)

    Pobierz (PDF, 816KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 217KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 215KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 215KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 215KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 215KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Pobierz (PDF, 216KB)

    Jedna odpowiedź do “Zmiana zagospodarowania bulwarów Wisły – Czerwieńskiego i Kurlandzkiego”

    1. Kubuś Puchatek pisze:

      1. Nie projektować nawierzchni z kostki dla ścieżek rowerowych! Zastosować zgodne ze Standardami infrastruktury rowerowej dla Miasta Krakowa.

      2. Czy prostszym rozwiązaniem nie byłoby przeniesienie ścieżki rowerowej bliżej Wisły? Albo, jeśli istnieje obawa o nurkujących w Wiśle rowerzystów, przeniesienie ławek na drugą stronę deptaka? Można by wtedy zrezygnować z brukowania terenu wokół ławek co pozwoli obniżyć koszty.