Zrobić drogę rowerową o szer. min 4m, miejsca postojowe prostopadłe o zielonej powierzchni przepuszczalnej na całej długości, zatoki przystankowe dla autobusów MPK, zachować teren jezdni pod parametry autobusów MPK, nasadzić drzewa i krzewy
Wnoszę o:
1. Poszerzenie chodnika do 2,5m.
2. Zachowanie nawierzchni i niwelety chodnika na zjazdach.
3. Utworzenie pasa zieleni między jezdnią a chodnikiem, najlepiej z drzewami.
4. Rozważenie utworzenia kilku równoległych miejsc postojowych.
Okolica się zabudowuje, a ul. Federowicza wydaje się być najprostszą trasą dla pieszych do przystanków autobusowych (w przyszłości może i przedłużonej linii tramwaju) i powinna zapewniać maksymalną wygodę oraz bezpieczeństwo poruszania się pieszo. Oddzielony od jezdni chodnik zapewnia komfort oraz uniemożliwia parkowanie samochodów bez konieczności montażu szpetnych słupków. Istotna jest także estetyka przestrzeni (jakkolwiek patetycznie to nie zabrzmi biorąc pod uwagę okolicę Czerwonych Maków), gdyż wpływa to m.in. na odbiór takiej trasy dla pieszego i np. zaakceptowania nieco dłuższej trasy do przystanku. Ze względu na niedobór miejsc postojowych w okolicy, można zaprojektować krótką zatokę na parkowanie równoległe.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Zrobić drogę rowerową o szer. min 4m, miejsca postojowe prostopadłe o zielonej powierzchni przepuszczalnej na całej długości, zatoki przystankowe dla autobusów MPK, zachować teren jezdni pod parametry autobusów MPK, nasadzić drzewa i krzewy
Wnoszę o:
1. Poszerzenie chodnika do 2,5m.
2. Zachowanie nawierzchni i niwelety chodnika na zjazdach.
3. Utworzenie pasa zieleni między jezdnią a chodnikiem, najlepiej z drzewami.
4. Rozważenie utworzenia kilku równoległych miejsc postojowych.
Okolica się zabudowuje, a ul. Federowicza wydaje się być najprostszą trasą dla pieszych do przystanków autobusowych (w przyszłości może i przedłużonej linii tramwaju) i powinna zapewniać maksymalną wygodę oraz bezpieczeństwo poruszania się pieszo. Oddzielony od jezdni chodnik zapewnia komfort oraz uniemożliwia parkowanie samochodów bez konieczności montażu szpetnych słupków. Istotna jest także estetyka przestrzeni (jakkolwiek patetycznie to nie zabrzmi biorąc pod uwagę okolicę Czerwonych Maków), gdyż wpływa to m.in. na odbiór takiej trasy dla pieszego i np. zaakceptowania nieco dłuższej trasy do przystanku. Ze względu na niedobór miejsc postojowych w okolicy, można zaprojektować krótką zatokę na parkowanie równoległe.