W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać
zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Więcej informacji
1) Proszę uwzględnić chodnik dla pieszych po stronie zachodniej. W przeciwnym razie piesi zmuszeni są do chodzenia jezdnią między pojazdami.
2) Zgodnie z obowiązującymi Standardami Infrastruktury Pieszej w Krakowie, chodnik min. 2,00 m (bez obrzeży), a nie jak pokazano 1,79
1. Dlaczego w opisie w pkt nie ma ujętego dokumentu Zarządzenie Prezydenta nr 3113/2018. Czy nie obowiązuje dla tego projektu?
2. W opisie jest informacja, że CPR ma 3m szerokości a w projekcie na przebudowywanym odcinku jest 2,85. Minimum to 3m.
3. Nie odginać CPR – prowadzić prosto.
4. Na połączeniu CPR z krawędzią zjazdu jezdni bitumicznej, wykonać połączenie na “zero” (bez żadnego krawężnika).
5. Chodnik (dojście piesze) projektować o szerokości minimum 2m, 1,79 jest substandardem.
6. Proszę o wyjaśnienie czym są 2 czarne kreski w poprzek CPR zaraz przez zjazdem.
Ad. 6. To chyba oznaczenie przekroju konstrukcyjnego II – II.
Dodać:
osobny pas do inwestycji
PDP PDR do przystanków MPK od inwestycji / kładka CP DDR
parking ogólnodostępny obok ulicy
przystanki MPK PKS – autobus
pas włączania z pasa zawracania
przejazd do zawracania dla obu kierunków
osobny CP i DDR
nasadzenia drzew itp obok ulicy CP i DDR