Przebudowa ul. Herberta w zakresie budowy pasa wyłączenia - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Przebudowa ul. Herberta w zakresie budowy pasa wyłączenia

    Opublikowano: 28.09.2015 14:08

    Przebudowa ul. Herberta w zakresie budowy pasa wyłączenia do ul. Okopowej

    Opinia audytu

    Pobierz (DOC, Unknown)

    Pobierz (PDF, Unknown)

    Pobierz (PDF, Unknown)

    Pobierz (PDF, Unknown)

    3 odpowiedzi na “Przebudowa ul. Herberta w zakresie budowy pasa wyłączenia”

    1. Krzysztof K pisze:

      Zgodnie ze Studium Podstawowych Tras Rowerowych (http://zikit.krakow.pl/aktualnosci/4995-rowerowy-zikit-2014) wzdłuż Herberta powinna powstać trasa nr 12. Jest już mały odcinek wzdłuż Turowicza, a dalej? Jak przedstawiony projekt ma się do tego studium i możliwości późniejszej realizacji tej trasy rowerowej?

      W ubiegłorocznym referendum 85,20% głosujących wypowiedziało się za budową większej ilości ścieżek rowerowych. Te powinny tworzyć sieć, a nie pojedyncze fragmenty. Droga dla rowerów wzdłuż ul. Herberta umożliwiłaby bezpieczny dojazd do ul. Myślenickiej i dalej do Swoszowic. Przedstawiony projekt sugeruje brak możliwości późniejszej realizacji budowy drogi dla rowerów na tym odcinku.

    2. LukaszCh pisze:

      ul. Chmielna w rejonie ul. Witosa zakończona jest schodami i nie nadaje się do prowadzenia ruchu rowerowego w kierunku istniejącej ddr wzdłuż ul. Turowicza. Od skrzyżowania Herberta/Okopowa, należy docelowo “wrócić” z ruchem rowerowym z drogi serwisowej na chodnik wzdłuż ul. Herberta.

    3. Wyspa Bożego Narodzenia pisze:

      Brak zachowania rezerwy na budowę DdR wzdłuż Herberta po stronie wchodniej. Chyba że na tym etapie ruch rowerowy byłby puszczony Chmielną.