Przebudowa ul. Pychowickiej - ZTP Kraków

  • Audyty zamknięte

    Przebudowa ul. Pychowickiej

    Opublikowano: 11.10.2021 12:38

    Przebudowa drogi wewnętrznej – ul. Pychowickiej na odcinku od budynku nr 16 do skrzyżowania z drogą publiczną gminną – ul. Norymberską i drogą wewnętrzną – ul. Wyłom , wraz z przebudową tego skrzyżowania

    Opinia Audytu:

    Pobierz (DOCX, 43KB)

    Plan sytuacyjny:

    Sytuacja_rys2

    Przekroje typowe:

    konstrukcja_rys3

    Plan orientacyjny:

    Orientacja_rys1

    Opis techniczny:

    opis audyt

    3 odpowiedzi na “Przebudowa ul. Pychowickiej”

    1. Bartek pisze:

      Chodnik 2m do atrakcji turystycznej wydaje się za wąski, zwłaszcza przy projektowanym wcześniej w tym miejscu 3m. Brak dowiązania do już uzgodnionego i wykonywanego projektu https://ztp.krakow.pl/rower/audyty/audyt/zagospodarowanie-parku-zakrzowek
      Zaplanować możliwość dojazdu rowerem, hulajnogą ulicą Wyłom do kąpieliska.
      Po raz kolejny współrzędne lokalizacji inwestycji są błędne. Utrudnia to powiązanie z sąsiednimi inwestycjami. Projekt Pychowickiej wylądował w Cholerzynie, a to nie o zbiornik wodny w okolicach Kryspinowa chodzi tylko o Zakrzówek.

    2. Jakub Puchacz pisze:

      Proszę o zastosowanie wyniesionego przejścia dla pieszych przez ulicę Pychowicką (rejon budynku nr 18) oraz innych środków uspokojenia ruchu. W bliskiej odległości od tego przejścia w niedalekiej przyszłości mogą powstać dodatkowe generatory ruchu w postaci terenów rekreacyjnych w rejonie działki nr 274. W Budżecie Obywatelskim zostały zgłoszone dwa projekty: na realizację placu zabaw (https://budzet.krakow.pl/projekty2021/3155-idziemy_na_plac_zabaw_wsrod_zieleni.html) oraz na realizację boiska sportowego (https://budzet.krakow.pl/projekty2021/3196-boisko_zamiast_cementowni_na_zakrzowku.html). Proszę o uwzględnienie tego faktu w projekcie.

    3. Adrian K. pisze:

      Z uwagi na deficyt miejsc postojowych w tym miejscu oraz rekreacyjny charakter okolicy (Zakrzówek), wnioskuję o poszerzenie chodnika po północnej stronie ulicy do minimum 2,5m i montaż słupków blokujących. Obecnie ta strona ulicy jest permanentnie oparkowana samochodami, więc po budowie chodnika te samochody będą parkować na nim…

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *