Rozbudowa ul. Starowolskiej - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Rozbudowa ul. Starowolskiej

    Opublikowano: 21.03.2023 10:13

    Możliwość zgłaszania uwag do 13.04.2023r.

    12 odpowiedzi na “Rozbudowa ul. Starowolskiej”

    1. Adrian K. pisze:

      We wskazanym miejscu https://www.google.com/maps/@50.0573762,19.871363,3a,90y,80.13h,79.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1scYG5qpOvs5CVhqkkuy7osA!2e0!7i16384!8i8192 (na przeciwko wjazdu do budynku nr 23) proszę o zainstalowanie muldy z rusztem lub innego rozwiązania umożliwiającego zejście/zjazd z istniejącej ściezki z Sikornika.

    2. Janusz pisze:

      Proszę o dostosowanie kategorii drogi Starowolskiej do kategorii ul. Jodłowej która posiada kategorię drogi dojazdowej.

    3. Michał pisze:

      Proszę o wymienienie starych,kosztownychi słabo świecących lamp sodowych na nowocześniejsze i lepiej świecące- energooszczędne oświetlenie LED. Wymiana poprawi bezpieczeństwo oraz estetykę okolicy.

    4. Zbigniew pisze:

      Dostosować jezdnię do parametrów przejazdu autobusów MPK i zrobić przystanki “podwójne” MPK 50m.
      Zrobić szczelnie oszklone z 4 stron (śnieg, deszcz, wiatr), oświetlone, zadaszone przystanki MPK na całej długości przystanku i nad stojącym autobusem z ławkami na całej długości przystanku.
      Postawić automaty biletowe na przystankach.
      Postawić zadaszone ławki, stojaki na rowery, pompki do rowerów itp na całej dł. ulicy.
      Zrobić nasadzenia drzew i krzewów.
      Zrobić miejsca parkingowe o powierzchni przepuszczalnej.
      Poszerzyć chodniki gdzie się da.
      Zrobić drogi rowerowe.
      Zrobić pętlę autobusową MPK.
      Zrobić przystanek MPK w okolicy al. Waszyngtona
      Zrobić parking przy al. Waszyngtona.

    5. Tomasz pisze:

      Z uwagi na zamiar ZTP skierowania do obsługi ul. Starowolskiej taboru mini, powinno się też rozważyć inne rozwiązania uspokajające ruch zamiast progów wyspowych.

    6. Tomasz pisze:

      Powinno się zastosować rozwiązanie fizycznie zapobiegające omijaniu progów wyspowych środkiem jedzni.

    7. Mateusz pisze:

      Kolejna inwestycja miejska w okolicach lasu wolskiego/ścieżki rowerowej wokół Wisły (miejsc legendarnych dla krakowskich i nie tylko rowerzystów), gdzie nie przewidziano wydzielonej ścieżki rowerowej. Miasto zakłada promienisty układ ścieżek bez możliwości swobodnej komunikacji w poprzek. Uprzejmie proszę o uwzględnienie cywilzowanej (nie rynsztoko podobnego chwilowego wymalowania pobocza do parkowania dla kurierów i taksówkarzy jak na Reymonta/Dietla) ścieżki rowerowej w ramach tej inwestycji i uzupełnienia w ciągu ulicy Królowej Jadwigi. Proszę również o weryfikacje czy zastosowanie pełnoprawnego pasu rowerowego a skierowanie ruchu samochodowego do jednego pasu z mijankami oduczy kierowców do traktowania tej drogi jako najszybszej formy tranzytu szczególnie w świetle kontynuacji trasy Łagiewnickiej bez przewidzianej formy bezpiecznego pokonania wzgórz lasu wolskiego.

    8. Sławek pisze:

      Proszę uwzględnić instalacje rusztu lub wykonanie mostka nad systemem odwadniania drogi w pkt w okolicy 0+485 po stronie wschodniej tj przy ścieżce wychodzącej z lasu. https://www.google.pl/maps/@50.0573936,19.8713212,3a,90y,87.8h,80.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQtTegnT2hna9ONx-JDL_dg!2e0!7i16384!8i8192

    9. Grzegorz pisze:

      Wspomniany Montaż rusztow na muldach to doskonały pomysl. Tam pełno rowerzystów i pieszych a spełniać będą kilka ról. “Czerwona droga spacerowo rowerowa” zawsze wymusza atencję na kierowcach. No i ograniczenie prędkości to dopełnienie bezpieczeństwa w pobliżu tego powszechnego miejskiego miejsca spacerów.

    10. Marek Tyniec pisze:

      Proszę rozważyć uspokojenie ruchu wymuszające faktyczne ograniczenie do 30km/h nie tylko oznakowaniem ale przede wszystkim infrastrukturą. Wyniesione skrzyżowania to w tym miejscu za mało.

    11. Miłosz G pisze:

      Proszę uwzględnić instalacje rusztu na muldach w pkt w okolicy 0+485 po stronie wschodniej tj przy ścieżce wychodzącej z lasu. https://www.google.pl/maps/@50.0573936,19.8713212,3a,90y,87.8h,80.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQtTegnT2hna9ONx-JDL_dg!2e0!7i16384!8i8192

    12. Maciej pisze:

      Proszę uwzględnić wykonanie chodnika na całej długości przebudowy tzn. za km 0+680 do końca zakresu prac drogowych, aby w przyszłości możliwa była budowa dalszej części chodnika i połączenie z chodnikiem na ul. Jodłowej.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Maksymalny rozmiar wszystkich plików łącznie to: 5 MB. Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf. Linki do YouTube, Facebook, Twitter i innych serwisów wstawione w tekście komentarza zostaną automatycznie osadzone. Drop files here