Proszę o wymienienie starych,kosztownychi słabo świecących lamp sodowych na nowocześniejsze i lepiej świecące- energooszczędne oświetlenie LED. Wymiana poprawi bezpieczeństwo oraz estetykę okolicy.
Dostosować jezdnię do parametrów przejazdu autobusów MPK i zrobić przystanki “podwójne” MPK 50m.
Zrobić szczelnie oszklone z 4 stron (śnieg, deszcz, wiatr), oświetlone, zadaszone przystanki MPK na całej długości przystanku i nad stojącym autobusem z ławkami na całej długości przystanku.
Postawić automaty biletowe na przystankach.
Postawić zadaszone ławki, stojaki na rowery, pompki do rowerów itp na całej dł. ulicy.
Zrobić nasadzenia drzew i krzewów.
Zrobić miejsca parkingowe o powierzchni przepuszczalnej.
Poszerzyć chodniki gdzie się da.
Zrobić drogi rowerowe.
Zrobić pętlę autobusową MPK.
Zrobić przystanek MPK w okolicy al. Waszyngtona
Zrobić parking przy al. Waszyngtona.
Z uwagi na zamiar ZTP skierowania do obsługi ul. Starowolskiej taboru mini, powinno się też rozważyć inne rozwiązania uspokajające ruch zamiast progów wyspowych.
Kolejna inwestycja miejska w okolicach lasu wolskiego/ścieżki rowerowej wokół Wisły (miejsc legendarnych dla krakowskich i nie tylko rowerzystów), gdzie nie przewidziano wydzielonej ścieżki rowerowej. Miasto zakłada promienisty układ ścieżek bez możliwości swobodnej komunikacji w poprzek. Uprzejmie proszę o uwzględnienie cywilzowanej (nie rynsztoko podobnego chwilowego wymalowania pobocza do parkowania dla kurierów i taksówkarzy jak na Reymonta/Dietla) ścieżki rowerowej w ramach tej inwestycji i uzupełnienia w ciągu ulicy Królowej Jadwigi. Proszę również o weryfikacje czy zastosowanie pełnoprawnego pasu rowerowego a skierowanie ruchu samochodowego do jednego pasu z mijankami oduczy kierowców do traktowania tej drogi jako najszybszej formy tranzytu szczególnie w świetle kontynuacji trasy Łagiewnickiej bez przewidzianej formy bezpiecznego pokonania wzgórz lasu wolskiego.
Wspomniany Montaż rusztow na muldach to doskonały pomysl. Tam pełno rowerzystów i pieszych a spełniać będą kilka ról. “Czerwona droga spacerowo rowerowa” zawsze wymusza atencję na kierowcach. No i ograniczenie prędkości to dopełnienie bezpieczeństwa w pobliżu tego powszechnego miejskiego miejsca spacerów.
Proszę rozważyć uspokojenie ruchu wymuszające faktyczne ograniczenie do 30km/h nie tylko oznakowaniem ale przede wszystkim infrastrukturą. Wyniesione skrzyżowania to w tym miejscu za mało.
Proszę uwzględnić wykonanie chodnika na całej długości przebudowy tzn. za km 0+680 do końca zakresu prac drogowych, aby w przyszłości możliwa była budowa dalszej części chodnika i połączenie z chodnikiem na ul. Jodłowej.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
We wskazanym miejscu https://www.google.com/maps/@50.0573762,19.871363,3a,90y,80.13h,79.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1scYG5qpOvs5CVhqkkuy7osA!2e0!7i16384!8i8192 (na przeciwko wjazdu do budynku nr 23) proszę o zainstalowanie muldy z rusztem lub innego rozwiązania umożliwiającego zejście/zjazd z istniejącej ściezki z Sikornika.
Proszę o dostosowanie kategorii drogi Starowolskiej do kategorii ul. Jodłowej która posiada kategorię drogi dojazdowej.
Proszę o wymienienie starych,kosztownychi słabo świecących lamp sodowych na nowocześniejsze i lepiej świecące- energooszczędne oświetlenie LED. Wymiana poprawi bezpieczeństwo oraz estetykę okolicy.
Dostosować jezdnię do parametrów przejazdu autobusów MPK i zrobić przystanki “podwójne” MPK 50m.
Zrobić szczelnie oszklone z 4 stron (śnieg, deszcz, wiatr), oświetlone, zadaszone przystanki MPK na całej długości przystanku i nad stojącym autobusem z ławkami na całej długości przystanku.
Postawić automaty biletowe na przystankach.
Postawić zadaszone ławki, stojaki na rowery, pompki do rowerów itp na całej dł. ulicy.
Zrobić nasadzenia drzew i krzewów.
Zrobić miejsca parkingowe o powierzchni przepuszczalnej.
Poszerzyć chodniki gdzie się da.
Zrobić drogi rowerowe.
Zrobić pętlę autobusową MPK.
Zrobić przystanek MPK w okolicy al. Waszyngtona
Zrobić parking przy al. Waszyngtona.
Z uwagi na zamiar ZTP skierowania do obsługi ul. Starowolskiej taboru mini, powinno się też rozważyć inne rozwiązania uspokajające ruch zamiast progów wyspowych.
Powinno się zastosować rozwiązanie fizycznie zapobiegające omijaniu progów wyspowych środkiem jedzni.
Kolejna inwestycja miejska w okolicach lasu wolskiego/ścieżki rowerowej wokół Wisły (miejsc legendarnych dla krakowskich i nie tylko rowerzystów), gdzie nie przewidziano wydzielonej ścieżki rowerowej. Miasto zakłada promienisty układ ścieżek bez możliwości swobodnej komunikacji w poprzek. Uprzejmie proszę o uwzględnienie cywilzowanej (nie rynsztoko podobnego chwilowego wymalowania pobocza do parkowania dla kurierów i taksówkarzy jak na Reymonta/Dietla) ścieżki rowerowej w ramach tej inwestycji i uzupełnienia w ciągu ulicy Królowej Jadwigi. Proszę również o weryfikacje czy zastosowanie pełnoprawnego pasu rowerowego a skierowanie ruchu samochodowego do jednego pasu z mijankami oduczy kierowców do traktowania tej drogi jako najszybszej formy tranzytu szczególnie w świetle kontynuacji trasy Łagiewnickiej bez przewidzianej formy bezpiecznego pokonania wzgórz lasu wolskiego.
Proszę uwzględnić instalacje rusztu lub wykonanie mostka nad systemem odwadniania drogi w pkt w okolicy 0+485 po stronie wschodniej tj przy ścieżce wychodzącej z lasu. https://www.google.pl/maps/@50.0573936,19.8713212,3a,90y,87.8h,80.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQtTegnT2hna9ONx-JDL_dg!2e0!7i16384!8i8192
Wspomniany Montaż rusztow na muldach to doskonały pomysl. Tam pełno rowerzystów i pieszych a spełniać będą kilka ról. “Czerwona droga spacerowo rowerowa” zawsze wymusza atencję na kierowcach. No i ograniczenie prędkości to dopełnienie bezpieczeństwa w pobliżu tego powszechnego miejskiego miejsca spacerów.
Proszę rozważyć uspokojenie ruchu wymuszające faktyczne ograniczenie do 30km/h nie tylko oznakowaniem ale przede wszystkim infrastrukturą. Wyniesione skrzyżowania to w tym miejscu za mało.
Proszę uwzględnić instalacje rusztu na muldach w pkt w okolicy 0+485 po stronie wschodniej tj przy ścieżce wychodzącej z lasu. https://www.google.pl/maps/@50.0573936,19.8713212,3a,90y,87.8h,80.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQtTegnT2hna9ONx-JDL_dg!2e0!7i16384!8i8192
Proszę uwzględnić wykonanie chodnika na całej długości przebudowy tzn. za km 0+680 do końca zakresu prac drogowych, aby w przyszłości możliwa była budowa dalszej części chodnika i połączenie z chodnikiem na ul. Jodłowej.