Rozbudowa ul. Studziennej
Opinia Audytu:
Plan sytuacyjny:
02_Plan sytuacyjnyPrzekroje typowe:
03_Przekrój konstrukcyjnyOpis techniczny:
00_Opis technicznyOpinia Audytu:
Plan sytuacyjny:
02_Plan sytuacyjnyPrzekroje typowe:
03_Przekrój konstrukcyjnyOpis techniczny:
00_Opis techniczny
Doświadczenie wskazuje, że projektowanie ulicy o przekroju: jezdnia 5-6m + chodnik 2m niemal zawsze kończy się parkowaniem samochodów okrakiem na chodniku i jezdni. Nie należy projektować infrastruktury, która wymagałaby stałego nadzoru SM, żeby była możliwa do użytku przez pieszych. Dlatego proponuję jedno z rozwiązań:
1. Zabezpieczenie chodnika przed parkowaniem przez np. uzycie słupków
2. Wyznaczenie miejsc parkingowych na jezdni – w ten sposób zapewni się również uspokojenie ruchu.
3. Rozważenie przekroju ulicy bez wydzielonej jezdni i chodników, możliwie z objęciem ulicy strefą zamieszkania.