Trasa VeloRudawa (Ru) - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Trasa VeloRudawa (Ru)

    Opublikowano: 23.07.2015 15:51

    Opracowanie  Koncepcji  Programowej  Budowy I Etapu  Zintegrowanej  Sieci  Tras  Rowerowych  w  Województwie  Małopolskim  z podziałem na zadania: Zadanie  nr  7  –  VeloRudawa  (Ru)

    Inwestor: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

     Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 70KB)

    III Audyt

    Pobierz (PDF, 6.03MB)

    Pobierz (PDF, 672KB)

    Pobierz (PDF, 723KB)

    Pobierz (PDF, 3.02MB)

    Pobierz (PDF, 9.18MB)

    Pobierz (PDF, 8.64MB)

    Pobierz (PDF, 8.98MB)

    Pobierz (PDF, 1019KB)

    Pobierz (PDF, 862KB)

    Pobierz (PDF, 726KB)

    Pobierz (PDF, 816KB)

    Pobierz (PDF, 2.67MB)

    Pobierz (PDF, 2.15MB)

    Pobierz (PDF, 1014KB)

    Pobierz (PDF, 783KB)

    Pobierz (PDF, 657KB)

    Pobierz (PDF, 976KB)

    Pobierz (PDF, 812KB)

    Pobierz (PDF, 8.57MB)

    Pobierz (PDF, 4.34MB)

    II Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 76KB)

    II Audyt

    Pobierz (PDF, 13.49MB)

    Pobierz (PDF, 314KB)

    Pobierz (PDF, 393KB)

    Pobierz (PDF, 475KB)

    Pobierz (PDF, 624KB)

    Pobierz (PDF, 362KB)

    Pobierz (PDF, 445KB)

    Pobierz (PDF, 469KB)

    Pobierz (PDF, 736KB)

    Pobierz (PDF, 788KB)

    Pobierz (PDF, 889KB)

    Pobierz (PDF, 852KB)

    Pobierz (PDF, 769KB)

    Pobierz (PDF, 696KB)

    Pobierz (PDF, 856KB)

    Pobierz (PDF, 700KB)

    Pobierz (PDF, 1012KB)

    Pobierz (PDF, 3.41MB)

    Pobierz (PDF, 1.21MB)

    Opinia audytu z dnia 7.08.2015 r.

    Pobierz (DOC, 72KB)

    Pobierz (PDF, 5.99MB)

    Pobierz (PDF, 454KB)

    Pobierz (PDF, 623KB)

    Pobierz (PDF, 637KB)

    Pobierz (PDF, 1.52MB)

    Pobierz (PDF, 698KB)

    Pobierz (PDF, 1.16MB)

    Pobierz (PDF, 1.38MB)

    Pobierz (PDF, 2.63MB)

    Pobierz (PDF, 1.49MB)

    Pobierz (PDF, 2.04MB)

    Pobierz (PDF, 1.75MB)

    Pobierz (PDF, 1.59MB)

    Pobierz (PDF, 2.5MB)

    Pobierz (PDF, 1.91MB)

    Pobierz (PDF, 1.29MB)

    Pobierz (PDF, 270KB)

    8 odpowiedzi na “Trasa VeloRudawa (Ru)”

    1. Wyspa Bożego Narodzenia pisze:

      Obawiam się że może to być za duży projekt – ale idealnym rozwiązaniem byłoby wydłużenie bulwarów wzdłuż Rudawy. Udostępniłoby to bezkolizyjne połączenie Błoń i Bulwarów Wiślanych.

    2. Wyspa Bożego Narodzenia pisze:

      Błędy są na tyle duże i istotne a uwaga z poprzedniego audytu została zignorowana. W związku z tym proszę o wystawienie opinii negatywnej – by wymusić poprawę choćby najgorszych błędów.

    3. Wyspa Bożego Narodzenia pisze:

      (0) Czy projektowanie trasy przebiegu szlaku obejmowało przejechanie rowerem po wyznaczonej trasie? W tym przejazdu w czasie/po deszczu? Planowane jest prowadzenie odcinkami gdzie nie jest spodziewany remont a jazda po deszczu jest co najmniej uciążliwa a miejscami niemożliwa.

      Czy jest możliwość zgłoszenie komentarzy do fragmentów prowadzonych poza Krakowem?

      (1) – ogólna
      “trasę w opinii Zespołu należy poprowadzić wzdłuż wałów Rudawy następnie wzdłuż linii kolejowej do skrzyżowania z ul. Podkamyk a następnie wzdłuż ulic Podkamyk, Pięciu Stawów i Podkamycze” – ta uwaga z poprzedniego audytu wygląda na zzignorowaną (pojawiła się tam “trasa alternatywna”).

      Poprowadzenie trasy mostem nad Rudawą w Mydlnikach (ulica Zkaliki z Mydlnik/Podłużna http://www.openstreetmap.org/?mlat=50.0779&mlon=19.8486#map=15/50.0779/19.8486 ) jest błędne, tam jest wysokie natężenie ruchu.

      Optymalne byłoby poprowadzenie trasy głównej zgodnie z rys. 2.16 i dalej ulicą Podkamyk.

      (2) – ogólna, plansza 2.2

      Krzyżowka po opadach jest nieprzejezdna/trudno przejezdna rowerem ale nie widzę dobrych alternatyw (nie wiem nawet czy utwardzenie drogi by pomogło z uwagi na ruch pojazdów rolnych). Nie mam dobrego pomysłu na rozwiązanie tego problemu.

      W 2.1 razem z drogą wzdłuż autostrady jest to opisane jako prowadzenie po “istniejącej drodze nie wymagająca remontu”.

      (3) 2.3

      Oznakowanie powinno być na http://www.openstreetmap.org/?mlat=50.07535&mlon=19.83341#map=18/50.07535/19.83341 dla jadącego od strony północnej i na http://www.openstreetmap.org/?mlat=50.07506&mlon=19.83370#map=18/50.07506/19.83370 dla jadących od strony wschodniej (odwrotnie niż zaznaczono na planie).

      (4) 2.6

      MOR zaprojektowany przy najbardziej ruchliwej drodze. Proponuję przenieść go w jakieś przyjemniejsze miejsce (w tym momencie – każde inne będzie lepsze). Oprócz tego wnioskuję o zaplanowanie zasadzenia drzew w ramach budowy MOR.

      Jakie są wymogi co do lokalizacji MOR? Czemu pojawił się on akurat tutaj?

      (5) 2.7

      Brak oznakowania “jedź na wprost wałem” na skrzyżowaniu z “Nad Zalewem” (zakładam iż modernizacja trasy koroną wału zostanie pzedstawiona w odrębnym projekcie, w tym momencie trasa ta wydeptana ścieżka).

      (6) 2.8

      Brak oznakowania skrętu w prawo na wał dla jadących od wschodu.

      (7) 2.8

      Niezbędne jest tu dodanie wyjątku dla rowerzystów na drodze jednokierunkowej (w tym momencie przejzd tam byłby nielegalny w kierunku wschodnim).

      (8) 2.9

      Na tym fragmencie powinien pojawić sie wydzielony DdR/pas rowerowy (wymaga poszerzenia nasypu), w przeciwnym razie będzie to bardzo nieprzyjemny odcinek. Choć pewnie budżet tego nie wytrzyma więc będzie jak jest.

      (9) 2.10, 2.11

      Kompletny brak drogowskazów. Minimum to oznakowanie skrzyżowań z Piastowską i Focha, powinny też się pojawić na http://www.openstreetmap.org/?mlat=50.0617&mlon=19.8972#map=16/50.0617/19.8972 http://www.openstreetmap.org/?mlat=50.0676&mlon=19.8870#map=15/50.0676/19.8870

      (10) 2.12

      2.5 m szerokości dla CPR w centrum Krakowa to za mało. A jeśli ktoś projektuje tam DdR i spodziewa się że piesi się tam nie pojawią popełnia wielki błąd.
      Optymalny byłby DdR + wydzielony chodnik (również o nawierzchni asfaltowej).

      To będzie odcinek dobrej jakości asfaltu, dołączony do Błoń. Nawet teraz jest tam już duży ruch pieszy gdy jest to fatalnej jakości ścieżka.

      (11) 2.12

      Brak oznakowania włączenia w Kasztelańską – szczególnie złe zwłaszcza dla jadących w kierunku zachodnim.

      (12) 2.12

      Ten odcinek trasy będzie służył też jako lokalna DdR. Powinno zostać też przewidziane włączenia na pierwszym styku Kasztelańskiej z wałami http://www.openstreetmap.org/?mlat=50.0544&mlon=19.9149#map=16/50.0544/19.9149 (nie jestem pewien czy jest to wykonalne, ale byłoby miłe).

      (13) 2.12

      Brak oznakowania http://www.openstreetmap.org/?mlat=50.05217&mlon=19.91952#map=18/50.05217/19.91952

    4. row pisze:

      Wiadomo kiedy ten ddr pod wiaduktem w al. 29 listopada powstanie? i co z ciągłością chodników w Parku Kleparskim? Dojazd od pętli do Prądnickiej to jakas masakra.

    5. Wyspa Bożego Narodzenia pisze:

      “Termin składania uwag w formie komentarzy : 6.VIII.2015r.” – warto by to usunąć/zaktualizować, teraz jest to dość mylące a odnosi się tylko do pierwszego audytu.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Maksymalny rozmiar wszystkich plików łącznie to: 5 MB. Dozwolone formaty plików: jpg, jpeg, png, gif, pdf. Linki do YouTube, Facebook, Twitter i innych serwisów wstawione w tekście komentarza zostaną automatycznie osadzone. Drop files here