Zagospodarowanie terenu przy ul. Wielickiej - ZTP Kraków

  • Audyty zamknięte

    Zagospodarowanie terenu przy ul. Wielickiej

    Opublikowano: 14.09.2015 07:53

    Zagospodarowanie terenu przy ul. Wielickiej w Krakowie w obrębie działek : 212, 211, 188, 210, 89/22, 89/23, 89/19, 89/18, 89/17

    II opinia audytu

    Pobierz (DOC, 68KB)

    II audyt

    Pobierz (PDF, 1.5MB)

    Pobierz (PDF, 312KB)

    Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 68KB)

    Pobierz (PDF, 1.01MB)

     

    3 odpowiedzi na “Zagospodarowanie terenu przy ul. Wielickiej”

    1. Wyspa Bożego Narodzenia pisze:

      Zastanawiam się nad sensem meandrowania DdR. Choć może zniechęci to pieszych do chodzenia po nim.

      Odcinek CPR jest bardzo wąski, lepiej tego uniknąć (węższy niż łączna szerokość DdR i chodnika!).

      DdR na północ od CPR w tym momencie jest skrótem dla pieszych idących do nowego budynku.

      Jest parking, nie ma miejsc na rowery.

      Może lepszy byłby DdR od strony drogi? Unika przeplotu na północy, unika przejścia w środku, jest dodatkowy przeplot na przystanku. Uniknie się tak przeplotu i używania DdR by iść na skróty. Może by na tym odcinku wykonać DdR tak jak Starowiślnej – obniżony do poziomu drogi, oddzielony trwałą barierką?

    2. Kubuś Puchatek pisze:

      1. W miejscu przecięcia ddr projektowanym chodnikiem zastosować wyłukowania ułatwiające zjazd z ddr. Na projektowanych placach/chodnikach dopuścić ruch rowerowy (powstanie dogodny skrót do budynków)
      2. W miejsce 2-3 miejsc postojowych dla samochodów przy każdym budynku zaprojektować ogólnodostępny parking dla rowerów (może nawet zadaszony?)
      3. Parking samochodowy w rejonie budynku VI (przy terenie zielonym) na 36 mp jest nieefektywny (za dużo jezdni manewrowych). Parking zaprojektować tak jak w koncepcji inwestycji (http://equalbusinesspark.pl/plan-sytuacyjny/ ) – zapewnia on także lepsze skomunikowanie z istniejącym układem drogowym.
      4. Projektowany chodnik przez teren zielony powinien meandrować między drzewami (lub je okalać) w celu uniknięcia ich wycinki. Jeśli ddr może meandrować to chodnik tym bardziej.
      5. Zmniejszyć ogromną tarczę skrzyżowania typu T pomiędzy projektowanymi budynkami (np. kwietniki, mini rondo itp.)

      @wyspaboegonarodzenia:disqus: ddr meandruje, zeby nie wycinać niepotrzebnie dorodnych drzew

    3. Kubuś Puchatek pisze:

      1. Zmniejszyć szerokość jezdni do parametrów zgodnych z §15 ust. 1 RMTiGM – tj. 5 m.
      2. Zmniejszyć istniejące wyłukowania (R=14,5m i R=9m), a w ich rejonie zastosować mini rondo lub inne rozwiązanie zmniejszające powierzchnię ogromnej tarczy skrzyżowania.
      3. Projektowana wyniesiona wyspa powinna zapewniać ciągłość przejścia pieszego (krawężnik “na zero”).
      4. Brak ogólnodostępnego parkingu rowerowego.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *