1. Prawdę powiedziawszy, to zamiast dwóch chodników o szer. 2,3m podzielonych zieleńcem, znacznie lepsza by był jeden szerszy chodnik od strony budynku (3-4m szerokości), a od strony jezdni sam zieleniec (patrz: grafika). Zapewniłoby to wygodną obsługę budynku, wygodę poruszania się pieszo, pozwoliłoby na lepsze warunki dla drzew oraz uniemożliwiłoby samochodom parkowanie na chodniku. I o taki układ wnoszę na całej długości przebudowywanej drogi (za wyjątkiem wschodniego krańca, gdzie nie ma na to miejsca).
2. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach.
3. Miejsca postojowe tuż przy chodniku będą ograniczać widoczność i komfort poruszania się pieszo. Niestety trzeba je usunąć stamtąd.
4. Chodnik poza drogą, wzdłuż zachodniej krawędzi terenu objętego projektem, warto zaprojektować o szer. 2,5m. Taka szerokość pozwala na swobodne mijanie się trzech osób i zapewnia komfort chodzenia pieszo.
5. Wnoszę o niestosowanie kostki w kolorze czerwonym – taka kostka ma tak naprawdę kolor różowy i ma bardzo niskie walory estetyczne. Do obszaru centrum miasta (a takim jest ten obszar) nie nadaje się w ogóle.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
1. Prawdę powiedziawszy, to zamiast dwóch chodników o szer. 2,3m podzielonych zieleńcem, znacznie lepsza by był jeden szerszy chodnik od strony budynku (3-4m szerokości), a od strony jezdni sam zieleniec (patrz: grafika). Zapewniłoby to wygodną obsługę budynku, wygodę poruszania się pieszo, pozwoliłoby na lepsze warunki dla drzew oraz uniemożliwiłoby samochodom parkowanie na chodniku. I o taki układ wnoszę na całej długości przebudowywanej drogi (za wyjątkiem wschodniego krańca, gdzie nie ma na to miejsca).
2. Zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach.
3. Miejsca postojowe tuż przy chodniku będą ograniczać widoczność i komfort poruszania się pieszo. Niestety trzeba je usunąć stamtąd.
4. Chodnik poza drogą, wzdłuż zachodniej krawędzi terenu objętego projektem, warto zaprojektować o szer. 2,5m. Taka szerokość pozwala na swobodne mijanie się trzech osób i zapewnia komfort chodzenia pieszo.
5. Wnoszę o niestosowanie kostki w kolorze czerwonym – taka kostka ma tak naprawdę kolor różowy i ma bardzo niskie walory estetyczne. Do obszaru centrum miasta (a takim jest ten obszar) nie nadaje się w ogóle.