1) chodnik koło miejsc parkingowych nie ma sensu. bo nie ma kontynuacji. więc nie potrzebne utwardzanie trawnika. Lepiej zadbać o trawnik.
2) progi zwalniające na drodze pod górę to wielkie zło, bo tylko więcej paliwa kierowcy spalają i zwiększa zanieczyszczenie i hałas
3)
Nie mierzyłem jeszcze ale wydaje się, że od ogrodzenia szkoły do krawędzi jezdni jest mniej niż 6 m (coś ok 5m)
Przekrój konstrukcyjny zawarty w projekcie pokazuje 5m zatoka + 1m – jest tam miejsce na taką konstrukcję?
Z tego co pamiętam lata temu była mowa o uspokojeniu ruchu przy pomocy szykan. Proponuję wrócić do pomysłu uspokojenia ruchu na tej drodze bo dodatkowe miejsca parkingowe i duża ilość wyjazdów będzie rodziła problemy.
Nowa część parkingu powinna być wykonana w podobny sposób jak ta znajdująca się już przy ogrodzeniu..
Wnioskuję o zaplanowanie na jezdni progów zwalniających listwowych. Jezdnia jest w strefie zamieszkania, obok jest szkoła podstawowa, brakuje elementów uspokojenia ruchu zapewniających bezpieczeństwo pieszym.
Czy ten dodatkowy chodniczek między parkingiem a płotem szkoły jest konieczny? Nie będzie on właściwie nikomu służył, a tylko utwardza niepotrzebnie powierzchnię. Lepiej byłoby wyremontować chodnik po wschodniej stronie ulicy, w tym zrobienie ciągłego chodnika na zjazdach w boczne uliczki i nasadzenie wzdłuż niego drzew (wspinaczka tędy nie należy do najwygodniejszych).
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
1. Mam wątpliwości czy faktycznie jest zachowana odległość minimum 10m od boiska SP162 w projekcie parkingu
2. Jak widzę to projekt parkingu zakłada zwężenie jezdni, dlaczego nie jest to jasno napisane w projekcie? O ile będzie węższa?
1) chodnik koło miejsc parkingowych nie ma sensu. bo nie ma kontynuacji. więc nie potrzebne utwardzanie trawnika. Lepiej zadbać o trawnik.
2) progi zwalniające na drodze pod górę to wielkie zło, bo tylko więcej paliwa kierowcy spalają i zwiększa zanieczyszczenie i hałas
3)
Nie mierzyłem jeszcze ale wydaje się, że od ogrodzenia szkoły do krawędzi jezdni jest mniej niż 6 m (coś ok 5m)
Przekrój konstrukcyjny zawarty w projekcie pokazuje 5m zatoka + 1m – jest tam miejsce na taką konstrukcję?
Z tego co pamiętam lata temu była mowa o uspokojeniu ruchu przy pomocy szykan. Proponuję wrócić do pomysłu uspokojenia ruchu na tej drodze bo dodatkowe miejsca parkingowe i duża ilość wyjazdów będzie rodziła problemy.
Nowa część parkingu powinna być wykonana w podobny sposób jak ta znajdująca się już przy ogrodzeniu..
Wnioskuję o zaplanowanie na jezdni progów zwalniających listwowych. Jezdnia jest w strefie zamieszkania, obok jest szkoła podstawowa, brakuje elementów uspokojenia ruchu zapewniających bezpieczeństwo pieszym.
Czy ten dodatkowy chodniczek między parkingiem a płotem szkoły jest konieczny? Nie będzie on właściwie nikomu służył, a tylko utwardza niepotrzebnie powierzchnię. Lepiej byłoby wyremontować chodnik po wschodniej stronie ulicy, w tym zrobienie ciągłego chodnika na zjazdach w boczne uliczki i nasadzenie wzdłuż niego drzew (wspinaczka tędy nie należy do najwygodniejszych).
Update: nie wgrała się grafika