Koncepcja przebudowy ul. Długoszowskiego - ZTP Kraków

  • Zamknięte

    Koncepcja przebudowy ul. Długoszowskiego

    Opublikowano: 1.08.2024 11:12

    K.00_plansza-orientacyjna_A4

    5 odpowiedzi na “Koncepcja przebudowy ul. Długoszowskiego”

    1. Przemek pisze:

      Liczbą rowerzystów wzrasta i bedzie dalej rosla. Krakow staje sie coraz bardziej przyjazny pod tym wzgledem, a mieszkancy tez bardziej dbaja o swoje zdrowie. Uwazam, ze dobrze zaprojektowana sciezka rowerowa bedzie miala tu najwieksze znaczenie, poniewaz wraz z modernizacja ta droga bedzie bardzo mocno wykorzystywana przez rowerzystow. Dbajmy o estetyke wiec zdecydowanie pas zieleni, szczegolnie, ze to zielona oslona wplywa pozytywnie na temperaturę jezdni i komfort poruszania sie.

    2. Konrad pisze:

      Proszę zadbać o porządne, jak największe place zabaw na tych nowych prawdopodobnych inwestycjach mieszkaniowych przy ul. Wieniawy-Długoszewskiego oraz przy nowych ewent. przedszkolach. Place zabaw przy Tetmajera/Pod Strzechą są bardzo przeludnione. Ani Truszkowskiego ani okolice Wizjonerów nie mają ‘uczciwych’ placów zabaw. Do tego place przy Tetmajera są eksploatowane przez przedszkole Gwiazdeczka. Plac zabaw przy Truszkowskiego to kpina.

    3. T pisze:

      Jak miasto chce poszerzać drogę zabierając tereny osiedlom i mieszkańcom ? Na chwile obecną między ogodzeniami a brzegiem rowu jest miejsca jedynie na wariant 1. Czy już się dogadali z deweloperami ?

    4. adam pisze:

      Dodać:
      droga min 5,5m szer.
      przejezdność, przystanki MPK
      CP 2,5m i DDR obustronne
      parkingi dla rowerów, hulajnóg, aut
      minirondo z ul. Z. Most i z ulicą przy nr 44

    5. Konrad Lukaj, radny dzielnicy 6 Bronowice pisze:

      Witam,

      Ze swojej strony chcę podkreślić, że jestem gorącym zwolennikiem tworzenia nowych ulic z pasami zieleni, dlatego jestem za realizacją wariantu nr 2. Pasy zieleni izolują pieszych od ruchu kołowego, pozwalają na bezproblemowe odśnieżanie drogi w sezonie zimowym a także podnoszą estetykę. Warto rozważyć ich poszerzenie (obecnie mają maksymalnie 1m) w celu posadzenia drzew między chodnikiem a drogą – uzyskamy w ten sposób więcej cienia i zieleni.