Zrobić drogi dla rowerów
Zrobić obustronne chodniki .
Zrobić zadaszone stojaki dla rowerów, zadaszone ławki dla pieszych.
Zrobić zadaszone ładowarki dla rowerów elektrycznych, stacje pompowania kół dla rowerów.
Zrobić przejazd dla rowerów przez Opolską w Mehoffera
Zrobić przejazd dla rowerów przez Opolską z Gdyńskiej w Gdyńską
Zrobić 2. przejście dla pieszych przez Opolską z Gdyńskiej
Zrobić drogi dla rowerów o szer 4 m z Gdyńska do Weissa
Zrobić chodniki o szer 4 m z Gdyńska do Weissa
Zrobić jezdnię o parametrach wjazdu dla autobusów MPK, którymi jeżdżą piesi i rowerzyści.
Projekt w ogóle nie przewiduje trasy dojścia do istniejącego przystanku autobusowego. Proponowane dojście jest niewygodne – to już lepiej zaprojektować chodnik w całości po zachodniej stronie ulicy.
Ponadto należy zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach
1. Przejście dla pieszych proszę wykonać jako wyniesione i usunąć oznakowanie – wykonać jako przejście sugerowane.
2. Chodnik proszę zabezpieczyć przed nielegalnym parkowaniem.
3. Proszę uwzględnić rozwiązania chroniące pieszych w rejonie schodów z przystanku autobusowego w ul. Conrada, np. poprzez wyniesienie fragmentu jezdni i wykonanie jako przejście sugerowane.
4. W stanie istniejącym droga ma bardzo poprawny przekrój bez wydzielonych chodników krawężnikami – co odpowiada jej charakterowi i klasie (droga dojazdowa). Może warto pozostawić istniejący układ drogi bez wydzielonych krawężników, a wprowadzić na niej strefę zamieszkania oraz wykonać urządzenia BRD, które ograniczą prędkość pojazdów? Progi, szykany, wyniesienia na fragmentach jezdni, itp.
Propozycja wykonania tej drogi jako klasycznego układu 1×2 z jednostronnym chodnikiem będzie powodować, że chodnik będzie zajęty przez nielegalnie zaparkowane samochody co będzie utrudniało przejście pieszym.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Więcej informacji
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane na Państwa urządzeniu. W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Zrobić drogi dla rowerów
Zrobić obustronne chodniki .
Zrobić zadaszone stojaki dla rowerów, zadaszone ławki dla pieszych.
Zrobić zadaszone ładowarki dla rowerów elektrycznych, stacje pompowania kół dla rowerów.
Zrobić przejazd dla rowerów przez Opolską w Mehoffera
Zrobić przejazd dla rowerów przez Opolską z Gdyńskiej w Gdyńską
Zrobić 2. przejście dla pieszych przez Opolską z Gdyńskiej
Zrobić drogi dla rowerów o szer 4 m z Gdyńska do Weissa
Zrobić chodniki o szer 4 m z Gdyńska do Weissa
Zrobić jezdnię o parametrach wjazdu dla autobusów MPK, którymi jeżdżą piesi i rowerzyści.
Projekt w ogóle nie przewiduje trasy dojścia do istniejącego przystanku autobusowego. Proponowane dojście jest niewygodne – to już lepiej zaprojektować chodnik w całości po zachodniej stronie ulicy.
Ponadto należy zachować nawierzchnię i niweletę chodnika na zjazdach
1. Przejście dla pieszych proszę wykonać jako wyniesione i usunąć oznakowanie – wykonać jako przejście sugerowane.
2. Chodnik proszę zabezpieczyć przed nielegalnym parkowaniem.
3. Proszę uwzględnić rozwiązania chroniące pieszych w rejonie schodów z przystanku autobusowego w ul. Conrada, np. poprzez wyniesienie fragmentu jezdni i wykonanie jako przejście sugerowane.
4. W stanie istniejącym droga ma bardzo poprawny przekrój bez wydzielonych chodników krawężnikami – co odpowiada jej charakterowi i klasie (droga dojazdowa). Może warto pozostawić istniejący układ drogi bez wydzielonych krawężników, a wprowadzić na niej strefę zamieszkania oraz wykonać urządzenia BRD, które ograniczą prędkość pojazdów? Progi, szykany, wyniesienia na fragmentach jezdni, itp.
Propozycja wykonania tej drogi jako klasycznego układu 1×2 z jednostronnym chodnikiem będzie powodować, że chodnik będzie zajęty przez nielegalnie zaparkowane samochody co będzie utrudniało przejście pieszym.