Rozbudowa ul. Lipskiej bocznej - ZTP Kraków

  • Audyty zamknięte

    Rozbudowa ul. Lipskiej bocznej

    Opublikowano: 13.09.2021 14:48

    Rozbudowy ulicy Lipskiej bocznej w Krakowie w zakresie poszerzenia jezdni, budowy odcinka ciągu pieszego i pieszo-jezdnego, budowy zatok postojowych równoległych i prostopadłych oraz dostosowania zjazdów, a także przebudowy skrzyżowania ulicy Lipskiej i Myśliwskiej na skrzyżowanie o ruchu okrężnym – małe rondo.

    Wniosek o Audyt wycofany 20.10.2021

    Plan sytuacyjny:

    Lipska 297x1300

    Przekrój typowy:

    RYS 4_LIPSKA_KONSTRUKCJA

    Opis techniczny:

    LIPSKA_OPIS

    3 odpowiedzi na “Rozbudowa ul. Lipskiej bocznej”

    1. Bartek pisze:

      Należy dowiązać chodniki przy zatokach po stronie wschodniej Lipskiej z ciągami pieszymi, które obecnie są przedzielone zieleńcem. Analogiczna sytuacja jest przy zatoce po stronie zachodnie ronda. Kierowca oraz pasażerowie po wyjściu z samochodu stają się pieszymi i powinni mieć możliwość poruszanie się chodnikiem bez deptania trawy.

    2. Szymon pisze:

      Wnioskuję o zastosowanie większej ilości progów zwalniających na ul. Lipskiej. Obecnie na są tam modernizowanym odcinku 4 progi, a według planu zostałby zachowany tylko jeden, co pogorszy bezpieczeństwo niechronionych użytkowników drogi, w tym rowerzystów.
      Wnioskuję o umożliwienie skrętu w lewo z ul. Lipskiej do drogi prowadzącej do Orlika. Według planu jest tam miejsce wyłączone z ruchu, to utrudni dojazd rowerem do boisk sportowych czy placu zabaw.

    3. Maciej pisze:

      1. Proszę w większym stopniu zachować istniejącą zieleń wzdłuż odcinka między rondem a zjazdem na drogę KDW. Realizacja tego postulatu jest możliwa poprzez zawężenie jezdni do standardowej szerokości dla drogi klasy D, tzn. 2×2,5 m = 5m zgodnie z warunkami wskazanymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Dzięki zawężeniu jezdni poprawi się również bezpieczeństwo dla manewrujących pojazdów i rowerzystów.
      2. Na zjazdach należy zachować ciągłość nawierzchni oraz niwelety chodnika.
      3. Oznaczenia na planie sytuacyjnym nie są spójne – tym samym kolorem oznaczono ciąg pieszo-rowerowy i chodnik.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *