Przebudowa ul. Kocmyrzowskiej w zakresie przebudowy chodnika w celu dostosowania do ruchu pieszego i rowerowego - ZTP Kraków

  • Audyty zamknięte

    Przebudowa ul. Kocmyrzowskiej w zakresie przebudowy chodnika w celu dostosowania do ruchu pieszego i rowerowego

    Opublikowano: 17.09.2015 09:25

    Przebudowa ul. Kocmyrzowskiej w zakresie przebudowy chodnika w celu dostosowania do ruchu pieszego i rowerowego wzdłuż ul. Kocmyrzowskiej na odcinku od Obrońców Krzyża do ul. Bulwarowej po stronie północnej – długość ok. 550 m

    Projekt po uwzględnieniu uwag audytu

    Pobierz (PDF, 1.95MB)

    Pobierz (PDF, 713KB)

    Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 67KB)

    II audyt

    Pobierz (PDF, 2.27MB)

    Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 66KB)

    Pobierz (PDF, 1.94MB)

    Pobierz (PDF, 577KB)

    7 odpowiedzi na “Przebudowa ul. Kocmyrzowskiej w zakresie przebudowy chodnika w celu dostosowania do ruchu pieszego i rowerowego”

    1. Kubuś Puchatek pisze:

      1. Zaprojektować wyniesione przejazdy także na pozostałych zjazdach (km 0+488 i na ul. Fatimskiej) oraz skrzyżowaniach z: ul. Szybką (km 0+236) i ul. Fatimską (km 0+481)

      + za ominięcie drzewa i niefazowaną kostkę na chodnikach 🙂

    2. Wyspa Bożego Narodzenia pisze:

      Przy skrzyżowaniu z Obrońców Krzyża brak przejazdu przez skrzyżowanie (północ-południe), są tylko przejścia (a już teraz jest tam infrastruktura rowerowa – patrz https://zikit.cartodb.com/viz/0e7d6a04-2955-11e5-aebe-0e853d047bba )

      Zrezygnować z wygięcia DdR na Szybkiej – za chwilę wejdzie w życie dopuszczenie węższych przejść.

      Na Fatimskiej zrezygnować z ogryzka chodnika na południe od DdR, po zachodniej stronie skrzyżowania do którego jedyne dojście jest DdRem (zastąpić trawą).

      Na wszystkich zjazdach zachować ciągłość wysokości DdR (wyniesione przejazdy).

      Na odcinku Fatimska-Cienista DdR można by przenieść pomiędzy jezdnię dla samochodów a chodnik. Uniknie się tak dwóch przeplotów chodnik-ddr.

      Jeśli zamiana chodnika i ddr jest niemożliwe – na skrzyżowaniu Bulwarową/Cienistą – by zniechęcić pieszych do chodzenia DdR proponuję likwidację powierzchni chodnika po których nie można chodzić bez przejścia DdRa (pomiędzy DdR a płytą skrzyżowania). Zamienić ten obszar na DdR (zwłaszcza od strony Bulwarowej – skręt DdR N-E może mieć większy promień skrętu) i/lub trawnik.

    3. Wicked pisze:

      Ciekawe czy z DDR na odcinku od CPR do skrzyżowania z pierwsza drogą będzie można w ogóle skorzystać. Obecny chodnik który tam jest jest notorycznie zastawiony “dzikimi” sprzedającymi i trudno się tam porusza na nogach a co dopiero rowerem.

    4. Kubuś Puchatek pisze:

      1. Brak powiązania DDR z ciągiem pieszo-rowerowym po wschodniej stronie ul. Fatimskiej.
      2. Przejście/przejazd przez Fatimską zaprojektować jako wyniesione.

    5. Tadek KRK pisze:

      W rejonie skrzyżowania Bulwarowa/Kocmyrzowska:
      1. Przenieść przystanki tramwajowe i autobusowy za skrzyżowanie, jednocześnie zmieniając organizację ruchu – na ul. Kocmyrzowskiej po jednym pasie do jazdy w lewo,prosto i prawo. Za skrzyżowaniem i przejściem dla pieszych/DDR – przystanek autobusowy byłby na początku prawego pasa ul. Kocmyrzowskiej (brak konieczności włączania się do ruchu). Rozwiązanie alternatywne – budowa za skrzyżowaniami wspólnego przystanku autobusowo-tramwajowego ułatwiającego przesiadki z autobusów podmiejskich na tramwaj w ramach jednej krawędzi peronowej.
      Przy takim rozwiązaniu można przewidzieć szersze przystanki, uspokoić ruch a przede wszystkim uzyskać dodatkowe miejsce na budowę chodnika i DDR pomiędzy ul. Fatimską a Cienistą.
      2. Budowa przejść dla pieszych i DDR we wszystkich relacjach na skrzyżowaniu Bulwarowa/Kocmyrzowska – rozwiązanie takie ułatwi jadę w stronę ul. Cienistej (ul. o uspokojonym ruchu) a w dalszej perspektywie po północnej stronie ul. Kocmyrzowskiej w stronę Wzgórz Krzesławickich. Szczególnie w przypadku kontynuacji budowy DDR wzdłuż ul. Bulwarowej po jej wschodniej stronie.

    6. Bartek444 pisze:

      Brak ciągłości ciągu rowerowego w rejonie Fatimskiej, należy umożliwić przejazd przez wyniesione przejście i przejazd rowerowy.

    7. Bartek444 pisze:

      Przebudować studnie teletechniczne i energetyczne, aby włazy znajdowały się poza drogą dla rowerów.