Budowa linii tramwajowej KST etap III (os. Krowodrza Górka – os. Azory)
Opinia Audytu:
Pobierz (DOCX, 47KB)
Dokumentacja skorygowana po uwagach audytu
Pobierz (PDF, 2.96MB)
Pobierz (PDF, 11.97MB)
Pobierz (PDF, 13.44MB)
Pobierz (PDF, 13.58MB)
Pobierz (PDF, 9.71MB)
Pobierz (PDF, 1.13MB)
Pobierz (PDF, 97KB)
Pobierz (PDF, 2.97MB)
Pobierz (PDF, 2.41MB)
Pobierz (PDF, 322KB)
Pismo z uwagami audytu do Projektu Budowlanego z 22 lutego 2021r.
Pobierz (DOCX, 51KB)
Projekt Budowalny – 22 lutego 2021r.
Pobierz (PDF, 2.96MB)
Pobierz (PDF, 12.31MB)
Pobierz (PDF, 13.73MB)
Pobierz (PDF, 13.74MB)
Pobierz (PDF, 9.73MB)
Pobierz (PDF, 1.12MB)
Pobierz (PDF, 535KB)
Opinia audytu dla koncepcji z 12 października 2016r.
Pobierz (DOC, 79KB)
Projekt po uwzględnieniu uwag audytu
Pobierz (PDF, 2.78MB)
Pobierz (PDF, 2.27MB)
Pobierz (PDF, 1.83MB)
Pobierz (PDF, 1.54MB)
Pobierz (PDF, 1.22MB)
Pismo z uwagami audytu:
Pobierz (DOC, 88KB)
Pobierz (PDF, 2.48MB)
Pobierz (PDF, 1.81MB)
Pobierz (PDF, 1.22MB)
Pobierz (PDF, 1.46MB)
Pobierz (PDF, 1.54MB)
W temacie przebiegu odcinka drogi rowerowej współdzielonej z drogą dojazdową do garaży Opolska/Jałowcowa (działki nr 200/6.1 , 200/6.2 , 200/6.3)
W rozwiązaniu obecnie opublikowanym, szerokość tej drogi dojazdowej do garaży, współdzielonej ze ścieżką rowerową, miejscami zwęża się do ok 4m, zwłaszcza przy narożnych garażach, co z jednej strony uniemożliwi wykręcenie dłuższego samochodu z bramy garażowej na drogę bez wjezdzania na chodnik, z drugiej strony, taki wyjazd z garażu tyłem, wprost na ścieżkę rowerową nie daje możliwości uniknięcia kolizji z rowerzystą, skoro przy tak wąskiej drodze, rowerzyści będą przejeżdzali bezpośrednio obok bram garażowych