Budowa drogi (KDL3) łączącej ul. Myśliwską i ul. Przewóz - ZTP Kraków

  • Audyty zamknięte

    Budowa drogi (KDL3) łączącej ul. Myśliwską i ul. Przewóz

    Opublikowano: 18.09.2015 10:41

    V Opinia audytu

    Pobierz (DOCX, 41KB)

    V Audyt

    Pobierz (PDF, 3.84MB)

    Pobierz (PDF, 505KB)

    Pobierz (PDF, 465KB)

    Pobierz (PDF, 471KB)

    Pobierz (PDF, 225KB)

    IV Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 64KB)

    IV Audyt 

    Pobierz (PDF, 3.83MB)

    Pobierz (PDF, 501KB)

    Pobierz (PDF, 466KB)

    Pobierz (PDF, 64KB)

    III Audyt 

    Pobierz (PDF, 1.95MB)

    II Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 78KB)

    II Audyt

    Pobierz (PDF, 8.95MB)

    Opinia audytu

    Pobierz (DOC, 78KB)

    Pobierz (PDF, 9.75MB)

    6 odpowiedzi na “Budowa drogi (KDL3) łączącej ul. Myśliwską i ul. Przewóz”

    1. Kubuś Puchatek pisze:

      1. Pasy ruchu powinny mieć szerokość 2,75m – zgodną z obowiązującymi przepisami – jest to droga klasy L (§15 ust. 1 pkt 5 RMTiGM)
      2. Zastosować wyniesione tarcze skrzyżowań na połączeniach z ul. Myśliwską oraz drogą 6KDL
      3. Zastosować ciaśniejszą geometrię skrzyżowań (zmniejszenie promieni łuków – najlepiej o R=6m)
      4. Zachować ciągłość chodnika przez wjazdy bramowe

    2. Wyspa Bożego Narodzenia pisze:

      Czemu chodnik zaplanowany jest tylko z jednej strony drogi?

      Na nowym terenie zielonym od strony Myśliwskiej zaplanować zasadzenie drzew. Zaplanować zasadzenie drzew wzdłuż drogi (by zacienić drogę, szczególnie istotne w okresie letnim).

      Wjazd w pobliżu napisu 13MWU prowadzi wprost na teren zielony odzielający go od drogi. Wjazd ten wyprofilowany jest tak iż wydaje się iż albo ten teren zielony miał być drogą bądź ten wjazd nie miał być zaplanowany

    3. Adam Łaczek pisze:

      1. Wybudować chodnik po obu stronach drogi KDL3.

      2. W projekcie droga KDL3 ma pasy ruchu szerokości 3m, a wg MPZP obszaru Myśliwska jest to droga kategorii L.
      Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie § 15 ust. 1.5) na drodze klasy L szerokość pasa ruchu powinna wynosić 2.75 m.
      Wnioskuję o zmniejszenie szerokości pasa ruchu na drodze KDL3 do 2.75m.

      3. Zastosować ciaśniejszą geometrię skrzyżowań (zmniejszenie promieni łuków). Przy obecnie zaproponowanych R-12 i R-13 istnieje większe ryzyko potrącenia przez auto.

      4. Na obu na końcach drogi KDL3 wyznaczyć przejścia dla pieszych w ciągu ul Przewóz i w ciągu ul. Myśliwskiej, wraz z obniżeniem krawężnika do 0 cm, tak by ułatwić ruch niepełnosprawnym, rodzicom z dziećmi w wózkach i dzieciom do lat 10 na rowerach.

      5. Bardzo problematyczne wydaje się skrzyżowanie nowej drogi KDL3 z ul Myśliwską.
      Już w tej chwili na skrzyżowaniu Lasówki i Myśliwskiej z powodu niskiej widoczności mamy lustro drogowe.
      W okolicy przybędzie też pieszych. Będzie się to wiązało z realizacją Parku Płaszów (realizacja w 2015, oraz w kolejnych latach), oraz z większą ilością dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej i Przedszkola na Myśliwskiej (tuż obok), bo w okolicy lawinowo wzrośnie liczba ludności w wieku prokreacyjnym (nowe inwestycje deweloperskie m.in. Instalu Kraków).
      Dlatego też zaproponowane rozwiązanie moim zdaniem nie będzie bezpieczne. Przede wszystkim należałoby wyznaczyć przejście dla pieszych na drugą stronę Myśliwskiej, by mieszkańcy nowych osiedli Instalu mieli jak dojść do Parku Płaszów na północ od Myśliwskiej (a także szkoły).
      By zwiększyć bezpieczeństwo skrzyżowania Myśliwskiej z Lasówką i nową drogą KDL3 można pomyśleć o małym rondzie lub zastosować wyniesione tarcze skrzyżowań.

      6. Równie problematyczne wydaje się skrzyżowanie nowej drogi KDL3 z ul Przewóz.
      Tutaj również przydałoby się zmiana całego skrzyżowania w rondo z wlotami: Przewóz – KDL3- Przewóz – Józefa Rzebika. Miejsca jest chyba dużo.
      Dodatkowo trzeba zapewnić taki układ przejść dla pieszych by piesi mieszkający przy drodze KDL3 (nowe osiedle Instalu) mieli jak dojść do chodnika po obu stronach Józefa Rzebika, gdzie mamy dojście do przystanków MPK i do sklepu Biedronka.

      7. Warto pomyśleć o nasadzeniach nowych drzew przy drodze KDL3

    4. marcin wojcik pisze:

      Zespół Organizacji Transportu stoi na stanowisku, ze z uwagi na autobusy, nie wyraza zgody na zawezenie pasow ruchu w kraweznikach.

      Zespół audytowy natomiast stoi na stanowisku, ze projektant powinien zaprojektowac inne elementy uspkojenia ruchu, szykany lub inne rozwiazania zapewniajace bezpieczenstwo ruchu pieszych.
      odnosnie ciasniejszych lukow projektant ma zastosowac ciasniejsze luki dla aut osobowych przy zapewnieniu przejezdnosci dla samochodow ciezarowych, np. poprzez przebrukowaniach.

      Zespol audytowy sugeruje by skrzyzowanie Mysliwska z KDL 1 projektowac jako wyniesione.

    5. jj72 pisze:

      Kiedy ta droga mogłaby powstać?

      • Małgorzata Jedynak pisze:

        Nie mamy takiej informacji – jest to inwestycja powstająca w związku z planowaną zabudową w tym rejonie i będzie realizowana przez inwestora zewnętrznego..

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *